Ik ben me aan het orienteren voor een nieuwe locatie. We huren nu een pand alleen we gebruiken maar 2/5 dus dat is een beetje zonde. We kunnen het contract opzeggen met 6 mnd zover ik weet aangezien de 5+5 verlopen zijn en er daarna niks is geregeld. In de omgeving zijn er enkele panden die geschikt zijn maar hoe moet ik alles afhandelen? Eerst opzeggen en dan na 3mnd (bij 6 mnd opzeggen) maar hopen dat de andere panden nog te huur staan. Helaas zijn we niet in staat om 2 dubbele huur te betalen, wellicht een maand. Ik verwacht het eerste jaar op dezelfde kosten uit te komen door verhuizing en inrichting en een maand dubbele lasten. Hoe zou je dit het best kunnen regelen?
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Ondernamer
Ondernamer
Ik ben me aan het orienteren voor een nieuwe locatie. We huren nu een pand alleen we gebruiken maar 2/5 dus dat is een beetje zonde. We kunnen het contract opzeggen met 6 mnd zover ik weet aangezien de 5+5 verlopen zijn en er daarna niks is geregeld. In de omgeving zijn er enkele panden die geschikt zijn maar hoe moet ik alles afhandelen? Eerst opzeggen en dan na 3mnd (bij 6 mnd opzeggen) maar hopen dat de andere panden nog te huur staan. Helaas zijn we niet in staat om 2 dubbele huur te betalen, wellicht een maand. Ik verwacht het eerste jaar op dezelfde kosten uit te komen door verhuizing en inrichting en een maand dubbele lasten. Hoe zou je dit het best kunnen regelen?
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/43122-kantoor-verhuizen-opzeggen-en-wanneer-nieuw-contract-tekenen/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
3 antwoorden op deze vraag