• 0

Wat vinden jullie van mijn foliesolutions shop?

Omschrijving van je concept:

wij zijn een klein bedrijf waar er 2mensen werken en 1 stagiair.

wij voorzien gebouwen en auto's van folie.

wij begonnen in 2005 als auto tunnigs bedrijf helaas is de auto branche tegenwoordig niks meer.

sinds 2 jaar zijn wij als het waren in de folie gerold.

het begint steeds meer van de grond te komen maar nog niet helemaal soepel.

Wat houd folie precies in?

Als u last heeft van de zon wij hebben een makkelijke oplossing zon werende folie

ook als u bang bent voor inbrekers en uw huis meer wil beveiligen hebben wij een folie voor waardoor het lastig is om nog in te breken.

 

Omschrijf wat je tot nu toe zelf gedaan hebt hiervoor:

zelf hebben we 2 websites

1) www.foliesolutions.nl

hier op staat alle uitleg over wat we doen en wat voor soorten folies er zijn.

2) www.foliesolutionsshop.nl

hier hebben we producten te koop staan zodat mensen zelf hun eigen ramen kunnen beveiligen wat een goedkopere manier is dan dat wij naar diegene gaan.

 

zelf hebben we ook een facebook aan gemaakt.

ook maken we gebruik van google adwords, youtube, marktplaats, en zeelandnet

 

Wat is de uitdaging die je met je concept op wil lossen:

graag wil ik onze websites optimaal maken. waardoor het overzichtelijker is voor mensen.

 

wij vinden zonnen schermen veel te duur en heeft nog onderhoud nodig ook. daarom hebben wij de oplossing folie.

uw zich blijft het zelfde het ziet er wel wat blauwiger uit en als u van buiten naar binnen kijkt ziet u een spiegelde beeld.

 

ook als uw meer privacy wil hebben wij ook folie voor. daar voor hoeft u geen gordijnen te kopen en is ook geen omkijken naar.

 

Wij kunnen uw ramen beveiligen tegen inbraak met deze slagvaste folie. Zodat het te lang duurt, voor de inbreker om toe te kunnen slaan. Hierdoor voorkomt men het binnentreden van uw pand. Tevens voorkomt men, dat er veel schade en rommel aangericht kan worden.

 

Hoe is dit anders dan bestaande concepten:

folie is net nieuw in de markt en maar weinig mensen weten hiervan. ook zijn wij de enige die doe het zelf pakketten heeft.

 

 

Wat voor feedback hoop je te krijgen:

ik hoop verschillende soorten feedback te krijgen. goede of slechte zijn welkom.

 

in ieder geval alvast bedankt lezen.

 

 

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

10 antwoorden op deze vraag

  • 0

Beste,

 

Ik adviseer je om op de website een Outbound link (pagina openen in nieuw venster) naar de webshop te plaatsen.

 

 

m.b.t. de Webshop:

1- In de webshop het productprogramma snel uitbreiden. Ik zie nu alleen een anti-inbraak pakket.

2- Noem de product catagorieen geen pakket maar de foliesoorten bij naam.

3- Schrijf betere webteksten of huur hiervoor een expert in. De investering verdien je absoluut terug bij hogere organische Google resultaten.

4- Op belangrijke keywords scoort de website goed in Google De webshop komt niet in beeld. Daarom is het nu belangrijk dat je een link naar de webshop maakt. Daarna zorgen dat je met keywords zorgt dat ook de webshop goed scoort in Google.

5- Website en Webshop zouden mijn inziens dezelfde prioriteit moeten krijgen. Met de website richt je je op klanten in een regio, met de webshop bedien je de DHZ klanten in Nederland en Belgie. Gezien je locatie kan je ook in het grensgebied van Belgie richten.

6- Bied een korting aan op de folie, indien het door jullie zelf geplaatst wordt

7- Benadruk op de homepage van de webshop dat de klant gratis applicatieproducten ontvangt.

8- Maak in de webshop een extra pagina voor alle toepassingen, incl. foto's. Neem ook Aquariums daarin mee. De waterschade kan mijn inziens ook aanzienlijk minder zijn als er anti-inbraakfolie op aangebracht is.

9- Laat een portfolio zien van projecten die jullie al hebben gerealiseerd.

10- Publiceer pas klantenreacties als je er een stuk of 5 ontvangen hebt. Met 1 reactie wek je als snel de indruk dat een kennis of familielid dit geplaatst heeft. Ook als dit niet zo is. Je komt nogal eens klantervaringen tegen bij webshops die in exact dezelfde spreektaal zijn geschreven als de rest van de betreffende webshop. Dan is het meteen duidelijk dat de reacties niet niet oprecht zijn. Consumenten zijn niet gek.

 

Dit zijn de eerste zaken die mij te binnen schieten. Ik hoop dat je er iets aan hebt.

 

Met vriendelijk groet,

 

Ron

Link naar reactie
  • 0

Beste,

 

Ik adviseer je om op de website een Outbound link (pagina openen in nieuw venster) naar de webshop te plaatsen.

 

 

m.b.t. de Webshop:

1- In de webshop het productprogramma snel uitbreiden. Ik zie nu alleen een anti-inbraak pakket.

2- Noem de product catagorieen geen pakket maar de foliesoorten bij naam.

3- Schrijf betere webteksten of huur hiervoor een expert in. De investering verdien je absoluut terug bij hogere organische Google resultaten.

4- Op belangrijke keywords scoort de website goed in Google De webshop komt niet in beeld. Daarom is het nu belangrijk dat je een link naar de webshop maakt. Daarna zorgen dat je met keywords zorgt dat ook de webshop goed scoort in Google.

5- Website en Webshop zouden mijn inziens dezelfde prioriteit moeten krijgen. Met de website richt je je op klanten in een regio, met de webshop bedien je de DHZ klanten in Nederland en Belgie. Gezien je locatie kan je ook in het grensgebied van Belgie richten.

6- Bied een korting aan op de folie, indien het door jullie zelf geplaatst wordt

7- Benadruk op de homepage van de webshop dat de klant gratis applicatieproducten ontvangt.

8- Maak in de webshop een extra pagina voor alle toepassingen, incl. foto's. Neem ook Aquariums daarin mee. De waterschade kan mijn inziens ook aanzienlijk minder zijn als er anti-inbraakfolie op aangebracht is.

9- Laat een portfolio zien van projecten die jullie al hebben gerealiseerd.

10- Publiceer pas klantenreacties als je er een stuk of 5 ontvangen hebt. Met 1 reactie wek je als snel de indruk dat een kennis of familielid dit geplaatst heeft. Ook als dit niet zo is. Je komt nogal eens klantervaringen tegen bij webshops die in exact dezelfde spreektaal zijn geschreven als de rest van de betreffende webshop. Dan is het meteen duidelijk dat de reacties niet niet oprecht zijn. Consumenten zijn niet gek.

 

Dit zijn de eerste zaken die mij te binnen schieten. Ik hoop dat je er iets aan hebt.

 

Met vriendelijk groet,

 

Ron

 

 

 

Beste Ron,

 

Danku voor het reageren op mijn bericht.

 

Wij hebben alleen anti inbraak pakketten de andere folies plakken we wel zelf.

Voor de website teksten hebben wij ook iemand ingehuurd die ons helpt. Wat voor tips heeft u op de teksten nog te kunnen optimaliseren?

wij gaan vandaag of morgen de link aan passen op onze website Bedankt voor de tip!

Zelf wilde ik een blog starten maar nog niet helemaal uit hoe en op welke site. Maar een portfolio staat volgens mij wel wat netter.

 

Ik wil u graag bedanken voor de tijd die u genomen heeft om onze sites te door nemen.

wij nemen u advies mee en gaan de web shop aan passen!

Link naar reactie
  • 0

Voor de website teksten hebben wij ook iemand ingehuurd die ons helpt.

 

Ik weet niet of dit een professionele tekstschrijver is, maar ik vermoed eerlijk gezegd van niet. Daarvoor rammelt er te veel aan. Ik lees bijvoorbeeld "Naar uitgebreiden testen ...", waar je hoogstwaarschijnlijk "Na uitgebreide testen ..." bedoelt. En er staan nogal wat komma's op onlogische plaatsen. Woordgebruik als "om binnen te treden" klinkt mij erg ouderwets in de oren. Daarnaast vraag ik me af of je banner slogan "veilig, sterk en kwalitatief" wel correct Nederlands is.

 

"Deze shop hebben wij laten maken, vanwege ..." (meteen een voorbeeld van een onlogische komma). Voor mij als bezoeker is het helemaal niet relevant of je deze shop zelf hebt gemaakt of hebt laten maken en waarom je dat hebt laten doen.

 

En dat zijn nog maar een paar voorbeelden.

 

Op tekstgebied is er wat mij betreft dus nog aardig wat werk aan de (web)winkel.

Link naar reactie
  • 0

Voor de website teksten hebben wij ook iemand ingehuurd die ons helpt.

 

Ik weet niet of dit een professionele tekstschrijver is, maar ik vermoed eerlijk gezegd van niet. Daarvoor rammelt er te veel aan. Ik lees bijvoorbeeld "Naar uitgebreiden testen ...", waar je hoogstwaarschijnlijk "Na uitgebreide testen ..." bedoelt. En er staan nogal wat komma's op onlogische plaatsen. Woordgebruik als "om binnen te treden" klinkt mij erg ouderwets in de oren. Daarnaast vraag ik me af of je banner slogan "veilig, sterk en kwalitatief" wel correct Nederlands is.

 

"Deze shop hebben wij laten maken, vanwege ..." (meteen een voorbeeld van een onlogische komma). Voor mij als bezoeker is het helemaal niet relevant of je deze shop zelf hebt gemaakt of hebt laten maken en waarom je dat hebt laten doen.

 

En dat zijn nog maar een paar voorbeelden.

 

Op tekstgebied is er wat mij betreft dus nog aardig wat werk aan de (web)winkel.

 

 

Danku wel voor het reageren ik ga het aanpassen!

bedankt voor de tijd!

Link naar reactie
  • 0

Beste,

 

In antwoord op je vraag m.b.t. de teksten, sluit ik mij aan bij John. De teksten rammelen aan alle kanten.

Zelfs de bedrijfsnaam is een mix van Nederlands en Engels. Dat zou in principe nog kunnen. Het "bekt" wel lekker.

 

Ik kan mij niet voorstellen dat je voor alle teksten iemand hebt ingehuurd. Er is een groot verschil tussen straattaal en officieel Nederlands.

 

Waarom kan een klant alleen anti-inbraakfolie bestellen? Dit moet dan ook mogelijk zijn met zonwerende folie. Ik heb in mijn winkels geen verschil gezien bij het aanbrengen van de zonwerende en inbraakwerende folies.

Zo ontneem je jezelf een stukje omzet.

Of koop je de inbraakwerende foliepakketten kant en klaar in vaste maten?

 

Website en Webshop integreren is een keuze, maar mijn inziens (en mijn ervaring) geen pure noodzaak. Het is inderdaad wel zo dat je nu wel voor 2 sites internet marketing moet bijhouden. Maar het maakt jou uiteindelijk niet uit of je klanten nu via de ene of de andere site binnen komen. Als ze maar binnen komen. Ik had zelf een website en showroom dat voornamelijk klanten uit het hogere segment bediende en een webshop (met andere naam dan bedrijfsnaam) dat duidelijk het midden segment had.

 

Een laatste tip: Kijk eens goed hoe vergelijkbare bedrijven in Duitsland, Engeland en U.S.A. zich op het internet presenteren.

Vaak kan je daar innovatieve en creatieve ideeen opdoen, die in Nederland nog niet worden toegepast. Daarmee kan je je wellicht onderscheiden van je conculega's. Je hoeft het wiel niet opnieuw uit te vinden.

 

Kijk altijd door de ogen van je klanten. Wat vindt je van je eigen presentatie in vergelijking van een aantal grote concurenten? Zou je sneller iets bij hen kopen of bij jezelf? Lastige vraag, maar probeer zo objectief mogelijk te zijn. Flink stuk zelfkritiek helpt je vaker vooruit dan b.v. aardig opbouwend kritiek van mensen uit je omgeving die je niet willen kwetsen.

 

 

 

Met vr. gr.

 

Ron

Link naar reactie
  • 0

Fantastisch product, het filmpje zegt meer dan duizend woorden. Opbouw van de website is in de basis goed. Hier en daar een beetje schaven en poetsen (al dan niet met hulp van derden) zal het gewenste resultaat geven.

 

Hierbij alvast een beginnetje voor de introducerende frontpage tekst die al een beetje in de richting van demand en call-for-action gaat.

 

Welkom bij Foliesolutions, de expert op het gebied van glasfolies.

 

Foliesolutions levert inbraakwerende, zonwerende en energiebesparende glasfolies aan bedrijf en particulier. Naast de kant en klare glasfolie-pakketen geven wij een gedegen advies. Glasfolies van Foliesolutions zijn betaalbaar, eenvoudig zelf te monteren en duurzaam.

 

Neem vandaag nog telefonisch contact op met onze adviseur Jan Fictief en vraag naar de mogelijkheden.

 

----

Heb geen sectie over geleverd werk gezien, iets wat het altijd goed doet bij jullie doelgroepen. Aansluitend zou een klant-testimonial of zo je wilt aanbeveling het geheel complementeren.

 

http://www.embeddedcomputer.nl Do It Yourself (D.I.Y), Internet of things (Iot) en machine to machine (M2M) electronics.
Link naar reactie
  • 0

Beste,

 

In antwoord op je vraag m.b.t. de teksten, sluit ik mij aan bij John. De teksten rammelen aan alle kanten.

Zelfs de bedrijfsnaam is een mix van Nederlands en Engels. Dat zou in principe nog kunnen. Het "bekt" wel lekker.

 

Ik kan mij niet voorstellen dat je voor alle teksten iemand hebt ingehuurd. Er is een groot verschil tussen straattaal en officieel Nederlands.

 

Waarom kan een klant alleen anti-inbraakfolie bestellen? Dit moet dan ook mogelijk zijn met zonwerende folie. Ik heb in mijn winkels geen verschil gezien bij het aanbrengen van de zonwerende en inbraakwerende folies.

Zo ontneem je jezelf een stukje omzet.

Of koop je de inbraakwerende foliepakketten kant en klaar in vaste maten?

 

Website en Webshop integreren is een keuze, maar mijn inziens (en mijn ervaring) geen pure noodzaak. Het is inderdaad wel zo dat je nu wel voor 2 sites internet marketing moet bijhouden. Maar het maakt jou uiteindelijk niet uit of je klanten nu via de ene of de andere site binnen komen. Als ze maar binnen komen. Ik had zelf een website en showroom dat voornamelijk klanten uit het hogere segment bediende en een webshop (met andere naam dan bedrijfsnaam) dat duidelijk het midden segment had.

 

Een laatste tip: Kijk eens goed hoe vergelijkbare bedrijven in Duitsland, Engeland en U.S.A. zich op het internet presenteren.

Vaak kan je daar innovatieve en creatieve ideeen opdoen, die in Nederland nog niet worden toegepast. Daarmee kan je je wellicht onderscheiden van je conculega's. Je hoeft het wiel niet opnieuw uit te vinden.

 

Kijk altijd door de ogen van je klanten. Wat vindt je van je eigen presentatie in vergelijking van een aantal grote concurenten? Zou je sneller iets bij hen kopen of bij jezelf? Lastige vraag, maar probeer zo objectief mogelijk te zijn. Flink stuk zelfkritiek helpt je vaker vooruit dan b.v. aardig opbouwend kritiek van mensen uit je omgeving die je niet willen kwetsen.

 

 

 

Met vr. gr.

 

Ron

 

 

Beste ron,

 

dank u wel voor het reageren.

Wij hebben voorlopig alleen nog maar doe het zelf veiligheid pakketten om te kijken of dit zou werken. Als alles een beetje gaat lopen kunnen wij altijd nog met andere folies een doe het zelf pakket maken.

zelf hebben wij ook een show room de foto zal ik voor u uploaden.

ik ga zeker even kijken naar bedrijven uit het buiten land! danku wel voor deze tips

over_ons__5.thumb.jpg.3c8b308500e599f54631d1c75d10a07d.jpg

Link naar reactie
  • 0

Fantastisch product, het filmpje zegt meer dan duizend woorden. Opbouw van de website is in de basis goed. Hier en daar een beetje schaven en poetsen (al dan niet met hulp van derden) zal het gewenste resultaat geven.

 

Hierbij alvast een beginnetje voor de introducerende frontpage tekst die al een beetje in de richting van demand en call-for-action gaat.

 

Welkom bij Foliesolutions, de expert op het gebied van glasfolies.

 

Foliesolutions levert inbraakwerende, zonwerende en energiebesparende glasfolies aan bedrijf en particulier. Naast de kant en klare glasfolie-pakketen geven wij een gedegen advies. Glasfolies van Foliesolutions zijn betaalbaar, eenvoudig zelf te monteren en duurzaam.

 

Neem vandaag nog telefonisch contact op met onze adviseur Jan Fictief en vraag naar de mogelijkheden.

 

----

Heb geen sectie over geleverd werk gezien, iets wat het altijd goed doet bij jullie doelgroepen. Aansluitend zou een klant-testimonial of zo je wilt aanbeveling het geheel complementeren.

 

 

het klinkt erg goed en ziet er top uit!

ik heb de tekst opgeslagen deze zal ik binnen kort op de website plaatsen.

ook erg bedankt voor de tijd om onze pagina's te bezoeken.

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    8 leden, 187 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.