Jump to content

Think Twice

Legend
  • Content Count

    410
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

19

Personal info

Register

  • What age group do you belong to?
    < 18
  • You are primarily interested in:
    ondernemen algemeen
  • Which other websites about entrepreneurship and / or innovation do you visit regularly?
    Geef hier svp een aa

Company info

  1. Check de riolering en de vergunningen bron: Ik Vertrek
  2. Ik kom met de opmerking over een API om de orders in te schieten, volgens jou niet nodig, en nu kom je zelf met een API aanzetten? Apart...
  3. En wat versta jij onder een auto bestelling? Want een mailtje sturen met de bestelling is natuurlijk geen automatisering.
  4. Ik ga ervan uit dat de TS zijn bestelling in het systeem van de leverancier wil schieten, dus een API is benodigd, met alleen een feed ga je dit niet bereiken.
  5. Dan ben je toch afhankelijk van de leverancier of die een API aanbiedt hiervoor. Of je linkt per product vanuit je portaal naar het product op de site van de leverancier en plaatst deze in het winkelmandje. Maar dit is allemaal gissen als de TS niet meer info geeft.
  6. Tenzij ze het niet willen delen om wat voor reden dan ook. Als de TS toegang heeft tot de diverse feeds dan kan er gebouwd worden wat hij wil, geen probleem.
  7. Staat en valt met de data die je tot je beschikking hebt. Bieden deze leveranciers bijvoorbeeld een XML feed aan met hun aanbod, of moet je iedere website scrapen?
  8. Ik zie werkelijk niets aan je aanmeldformulier wat mij doet verleiden om te abonneren? Je schrijft "Praktische taalweetjes, grappige taalvoutjes en mooie voorbeelden van interessante communicatie. " Geef daar op die plek dan eens een voorbeeld van. Ook zie ik geen voorgaande nieuwsbrief, of kijk ik verkeerd?
  9. Je kan heel veel geld uitgeven aan promotie, maar zoals je website nu is gaat het niet werken. Van je introverhaal hier werd ik enthousiast, maar de website is dan een teleurstelling. Waarom zou ik een sticker in een ander kleurtje willen? De meeste mensen hebben wel een hoesje of iets dergelijks. Het wordt een ander verhaal als ik jou een design kan aanleveren en jij een mooie sticker met bijvoorbeeld mijn logo maakt voor zowel mijn telefoon als laptop. Aan je website te zien lijkt het of je je meer op jongeren richt, terwijl je echte doelgroep daar volgens mij niet zit.
  10. Ik dacht precies hetzelfde toen ik de site bekeek. Bij "Voorraad" had ik direct dikke auto's verwacht en niet een Opel Agila van € 499,- Daarbij zeg je notabene zelf: "Wij bekijken de auto’s voordat ze op sites als Marktplaats worden aangeboden en pikken de pareltjes er tussen uit."? Volgens mij worden dergelijke auto sites merendeels gebruikt om naartoe te linken vanuit bijvoorbeeld Marktplaats etc. om extra informatie te bieden. Doordat je je voorraad via een iframe laat laden vanaf een externe site, heb je die mogelijkheid al niet, dat is jammer. Betekent ook dat die pagina's niet geïndexeerd worden en het voor Google niet bekend is dat je site regelmatig geüpdate wordt met nieuwe auto's. Leuke opmerking over de koffie! Dat viel direct op, en die stijl wil je eigenlijk overal terugzien.
  11. Serieus? Is dat echt je USP? Dat je winkel met theezakjes geschreven is door een man? Ik zie het niet. Ik zie een webwinkel in theezakjes met een standaard template, en dan nog wel een zeer kale template. Niets onderscheidend aan. Een mega slider op de homepage die niets toevoegt. Engelse teksten (No reviews bijvoorbeeld). De schuingedrukte tekst is vervelend en lastig om te lezen. Volgens mij moet je eerst eens goed je concept bepalen. Ben je een blog? Ben je een webwinkel? Nu ben je het beide niet.
  12. De site oogt ouderwets en rommelig. Met alle beschikbare templates tegenwoordig is dat echt niet nodig. Juist bij dit soort producten moet je vertrouwen wekken, direct uitleggen waarom jouw supplementen zo goed zijn en dat moet overal terugkomen. Ik wil ook graag weten wie jullie zijn. Sorry, kan er niet meer van maken.
  13. Het zal toch iets meer dan een website moeten worden, denk eerder aan een webwinkel met eventueel een app. Daarbij zou ik het zo maken dat je klanten kan laten kiezen tussen bepaalde nog vrije aflevermomenten. Als jullie beide onderweg zijn en er komt een bestelling binnen dan moet je klant wel weten waar hij aan toe is. Je zal toch terug moeten rijden, producten moeten inladen en weer naar die nieuwe klant moeten rijden. Maak ook eens een simpel rekensommetje hoeveel ritjes je aan denkt te kunnen met z'n tweeën en reken dan eens globaal uit wat je er aan over denkt te houden.
  14. Nee, ben al voorzien van een programma m.b.t. facturering. Ook zou ik niet zomaar bij de eerste de beste mijn facturen onderbrengen. Dan moet je wel enige continuïteit kunnen waarborgen. Bovendien zijn er genoeg partijen die dit al doen.
EN

×

Cookies on HigherLevel.nl

Cookies are necessary for Higherlevel.nl to function properly. By using HigherLevel.nl you declare to have read and accepted our terms and conditions.

 More information   I accept