• 0

Mobiele pinautomaat met digitale rapportage en betaalreferentie

Hallo,

 

Ik ben op zoek naar een mobiele pinautomaat die gekoppeld is aan een platform waar ik digitaal de pin transacties kan zie (per betaling), niet als batchbetaling. Tot zover ken ik het bestaan van deze systemen als Payplaza o.i.d. Maar ik zoek een combinatie:

 

Op de pin- terminal wil ik tevens een referentienummer (factuur#) meegegeven die vervolgens in de digitale rapportage vermeldt wordt, dit om betalingen simpel af te kunnen letteren in het boekhoudsysteem. Wat betreft het meegeven van een referentie kan dit bijvoorbeeld via de pinautomaten van de Rabobank. Maar de combinatie heb ik nog niet gevonden.

 

Kan iemand mij advies geven? Alvast bedankt!

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

2 antwoorden op deze vraag

  • 0

Ik ken geen mobiele pinautomaat die een digitale rapportage en betaalreferentie afgeeft, maar anderzijds: in hoeverre is dit essentieel? Als je een boekhouding hebt en je facturen nummert, een pinbetaling doet, bonnetje erbij en het is rond.

 

Wat je ook nog kan overwegen, is de pinterminal van Easycash (ik heb de terminal nu ruim een jaar van hun), ze zijn in prijs voordeliger t.o.v. bv. de rabobank. Je krijgt wél de bedragen als een batch op je rekening gestuurd, maar: na afloop van de maand (meestal rond de 10e in de volgende maand) ontvang ik per post een overzicht van alle betalingen die gedaan zijn, per betaling (dus niet alleen per batch). Het is welliswaar niet digitaal, maar dergelijke uitdraaien heb ik zelf bij de Rabobank bijvoorbeeld nog nooit gehad; ik weet echter niet hoe dat bij andere banken, zoals bij ABN of ING, dat gaat.

 

Het is niet helemaal een antwoord op je vraag, maar geeft mogelijk wel nieuwe inzichten.

Link naar reactie
  • 0

Romano, thanks voor je reactie. Het betreft een volumehandeling, we hebben bijna 1 FTE nodig voor iemand die niks anders doet dan pinbetalingen afletteren met het handje. Ook moeten we de betaling binnen 2-3 dagen verwerkt hebben. Ik heb ook de een koppeling overwogen tussen onze software en een pin-terminal, maar daar zijn weer allerlei certificaten (doorlooptijd) voor nodig. Ideeën op dit vlak zijn ook zeer welkom!

 

 

 

 

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    5 leden, 119 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.