Reeds jaren volg ik higherlevel en zodoende altijd een goed inzicht in bepaalde zaken.
Nu heb ik zelf een probleem, dat ik wil voorleggen.
Twee jaar geleden heb ik een BBZ-lening aangevraagd en gekregen.
Ik had deze lening nodig om dringende openstaande vorderingen te betalen.
Doch door de onverwachte zeer hoge accountantskosten, die gemaakt moesten worden om het BBZ-krediet te "bemachtigen", bleef er te weinig over om al die schulden af te lossen.
Nu na twee jaar lopen de kosten op en kom ik in de moeilijkheid om alles te betalen en zelfs de aflossingen van het BBZ-krediet komen in gevaar.
Ik wil dus alle schulden via de WSNP saneren ( het percentage doet er even niet toe), maar kan het BBZ-krediet er ook in opgenomen worden?
Het zou natuurlijk beter zijn, als een externe financier een lening verstrekt, dan dat de gemeente én minder terugkrijgt voor het BBZ-krediet én nog een WSNP-krediet moet verstrekken??
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
preisler
preisler
Reeds jaren volg ik higherlevel en zodoende altijd een goed inzicht in bepaalde zaken.
Nu heb ik zelf een probleem, dat ik wil voorleggen.
Twee jaar geleden heb ik een BBZ-lening aangevraagd en gekregen.
Ik had deze lening nodig om dringende openstaande vorderingen te betalen.
Doch door de onverwachte zeer hoge accountantskosten, die gemaakt moesten worden om het BBZ-krediet te "bemachtigen", bleef er te weinig over om al die schulden af te lossen.
Nu na twee jaar lopen de kosten op en kom ik in de moeilijkheid om alles te betalen en zelfs de aflossingen van het BBZ-krediet komen in gevaar.
Ik wil dus alle schulden via de WSNP saneren ( het percentage doet er even niet toe), maar kan het BBZ-krediet er ook in opgenomen worden?
Het zou natuurlijk beter zijn, als een externe financier een lening verstrekt, dan dat de gemeente én minder terugkrijgt voor het BBZ-krediet én nog een WSNP-krediet moet verstrekken??
Wie heeft hier ervaring mee?
Ik hoor (lees) het graag!
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/43489-bbz-krediet-en-wsnp/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
7 antwoorden op deze vraag