Als trouwe volger van dit forum zie ik veel vragen voorbijkomen van starters die eenvoudig hadden kunnen voorkomen als deze starters de moeite hadden genomen om het Handboek Ondernemen van de Belastingdienst eens te lezen.
Ik stel voor om deze verwijzing daarnaar maar op te nemen bovenaan Fiscale Zaken of Administratie en Ondernemen.
Daarna blijven er nog genoeg vragen over om hier te stellen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
DeKruidenier
DeKruidenier
Als trouwe volger van dit forum zie ik veel vragen voorbijkomen van starters die eenvoudig hadden kunnen voorkomen als deze starters de moeite hadden genomen om het Handboek Ondernemen van de Belastingdienst eens te lezen.
Ik stel voor om deze verwijzing daarnaar maar op te nemen bovenaan Fiscale Zaken of Administratie en Ondernemen.
Daarna blijven er nog genoeg vragen over om hier te stellen.
http://www.belastingdienst.nl/wps/wcm/connect/bldcontentnl/themaoverstijgend/brochures_en_publicaties/handboek_ondernemen
Het handboek wordt jaarlijks bijgewerkt en kan, als het moet, zelfs worden voorgelezen.
Link naar reactie
Aanbevolen berichten
1 antwoord op deze vraag