onderhoud Geplaatst: 26 december 2013 onderhoud 1 0 Geplaatst: 26 december 2013 Beste Forum leden, Na veel gezocht te hebben kan ik niet mijn antwoorden vinden, Welicht kunnen jullie mij helpen, Zal me eerst voorstellen ik ben eigenaar van een onderhouds bedrijf, Gelukkig heb ik veel opdrachten en heb daar mensen voor nodig, Nu huur ik regelmatig zzpers en uitzend krachten in, Maar ik hoor regelmatig dat het strafbaar is om zzper een jaar in te huren? Maar ik wil geen vast personeel om dat wij ook veel met het seizoen te maken hebben, ik weet van collegabedrijven dat hun ook zo werken, met vaste zzpers is dit dan echt strafbaar voor de belasting dienst? mvg Piet Link naar reactie
0 R.I.P. | Peter Bonjernoor Geplaatst: 26 december 2013 R.I.P. | Peter Bonjernoor 8,7k 582 Geplaatst: 26 december 2013 Strafbaar is het niet, maar er is wel het risico dat het door de belastingdienst gezien wordt als een verkapt dienstverband, in welk geval je premies en loonbelasting moet afdragen. Nog even geduld, en je ziet hieronder vanzelf meer gedetailleerde informatie verschijnen! IN MEMORIAM Link naar reactie
0 Dennis_van_Dijk Geplaatst: 26 december 2013 Dennis_van_Dijk 3,6k 308 Geplaatst: 26 december 2013 Nu huur ik regelmatig zzpers en uitzend krachten in, Maar ik hoor regelmatig dat het strafbaar is om zzper een jaar in te huren? Ben jij de enige die deze zzp'ers inhuurt of hebben ze meer opdrachtgevers dan jij alleen? Financieel en fiscaal adviseur, ook op het vlak van werkgeverszaken en uitzendvraagstukken. Deskundig en betrokken - cijfers moeten kloppen maar het draait altijd om de mens die de onderneming maakt. http://www.dennisvandijk.com | info@dennisvandijk.com Link naar reactie
0 Perry76 Geplaatst: 27 december 2013 Perry76 474 46 Geplaatst: 27 december 2013 Hoeveel zzp-ers huur je in? Deze zzp-ers kunnen ook om de beurt een factuur sturen en elkaar factureren. De ene keer krijg je dus van zzp-er A een factuur waarin ook de arbeid van B en C zitten verwerkt, B en C factureren dan weer naar A. Hierna is B aan de beurt en daarna C. Tot zo ver mij bekend is werkt dit wel vaker zo. Link naar reactie
onderhoud
onderhoud
Beste Forum leden,
Na veel gezocht te hebben kan ik niet mijn antwoorden vinden,
Welicht kunnen jullie mij helpen,
Zal me eerst voorstellen ik ben eigenaar van een onderhouds bedrijf,
Gelukkig heb ik veel opdrachten en heb daar mensen voor nodig,
Nu huur ik regelmatig zzpers en uitzend krachten in,
Maar ik hoor regelmatig dat het strafbaar is om zzper een jaar in te huren?
Maar ik wil geen vast personeel om dat wij ook veel met het seizoen te maken hebben,
ik weet van collegabedrijven dat hun ook zo werken, met vaste zzpers
is dit dan echt strafbaar voor de belasting dienst?
mvg Piet
Link naar reactie
Aanbevolen berichten
3 antwoorden op deze vraag