• 0

Kosten aanloopfase opvoeren

Per 1 februari kan ik eindelijk van start met mijn eigen onderneming. Echter ik heb vanaf oktober 2013 al wat aanloopkosten gemaakt. (o.a. Registreren website, km's gemaakt mbt info gesprekken specifiek voor de onderneming etc.). Mag ik de aanloopkosten van 2013 en begin 2014 allemaal als 1 post "aanloopkosten" opvoeren op b.v. 1-2-2014 (en dan wel een specificatie in mijn boekhouding erbij houden), of moet ik dit op een andere manier inboeken?

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

1 antwoord op deze vraag

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    1 lid, 187 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 80.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.