mercury Geplaatst: 19 januari 2014 mercury 19 0 Geplaatst: 19 januari 2014 Goedemiddag, Misschien iemand die hier ervaring mee heeft: Hoe doe ik aangifte van een Adobe-factuur. Komt uit Ierland en heeft bovendien btw verlegd... Ik kom er niet erg uit... Hier een printscreen: factuur Alvast dank! Link naar reactie
0 brood Geplaatst: 19 januari 2014 brood 2,5k 83 Geplaatst: 19 januari 2014 Zie bladzijde 10 Link naar reactie
0 mercury Geplaatst: 19 januari 2014 Auteur mercury 19 0 Geplaatst: 19 januari 2014 Zie bladzijde 10 Tnx! Ik tel er dus 21% bij op (6,30) en geef dit aan in de juiste rubriek? Ik heb het echter van geheel 2013 niet gedaan; ik kan dat dus nog invullen bij de nieuwe aangifte of kan ik dat beter niet doen aangezien het saldo toch 0,- is? Link naar reactie
0 brood Geplaatst: 19 januari 2014 brood 2,5k 83 Geplaatst: 19 januari 2014 Ik heb het echter van geheel 2013 niet gedaan; ik kan dat dus nog invullen bij de nieuwe aangifte of kan ik dat beter niet doen aangezien het saldo toch 0,- is? Niet doen. Maar dan moet je geen gebruik maken van de kleine ondernemersregeling. Link naar reactie
0 mercury Geplaatst: 20 januari 2014 Auteur mercury 19 0 Geplaatst: 20 januari 2014 Ik heb het echter van geheel 2013 niet gedaan; ik kan dat dus nog invullen bij de nieuwe aangifte of kan ik dat beter niet doen aangezien het saldo toch 0,- is? Niet doen. Maar dan moet je geen gebruik maken van de kleine ondernemersregeling. Ok, zolang ik er maar geen problemen me krijg ;D. Voor afgelopen kwartaal zal ik er dus 21% bij optellen (6,30) en aangeven in de juiste rubriek. Link naar reactie
mercury
mercury
Goedemiddag,
Misschien iemand die hier ervaring mee heeft:
Hoe doe ik aangifte van een Adobe-factuur. Komt uit Ierland en heeft bovendien btw verlegd... Ik kom er niet erg uit...
Hier een printscreen: factuur
Alvast dank!
Link naar reactie
Aanbevolen berichten
4 antwoorden op deze vraag