Dit is mijn website: www.voetcompany.nl helemaal zelf gemaakt in wordpress.
Ik start volgende maand vanuit de ww via een startersregeling als zelfstandige pedicure met een praktijk aan huis.
Omschrijf wat je tot nu toe zelf gedaan hebt hiervoor:
Beetje achtergrond: In juni 2013 heb ik het diploma basis pedicure behaald, in juni van dit jaar haal ik het diploma medisch pedicure. Dan mag ik ook diabetes en reumapatiënten behandelen en krijgen zij het vergoed via hun zorgverzekeraar.
Dan zal ook het aanbod uitgebreid worden met nagelregulatietechnieken en ortheses etc. Helaas tot die tijd heb ik alleen de standaard pedicure in het aanbod.
Wat is de uitdaging die je met je concept op wil lossen:
Ik hoop dat deze website de potentiële klant over de streep haalt bij mij te komen voor een pedicure behandeling.
Ik wil graag professioneel en betrouwbaar over komen, iemand met alle benodigde certificaten en kennis in huis.
Hoe is dit anders dan bestaande concepten:
Mijn concurrenten in de buurt hebben wel een website, maar weinig informatie, ik vind het zelf oubollig overkomen.
De meeste (oudere) pedicures hebben of geen kennis van internet of geen interesse erin en dat is dan ook te zien in hun websites.
Wat voor feedback hoop je te krijgen:
Graag ontvang ik jullie feedback, hoe kritischer hoe beter.
Wat vind je van de uitstraling, beelden, teksten, kleur?
Komt het over als een professionele website of huis-tuin en keuken site?
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Angela76
Angela76
Omschrijving van je concept:
Hoi allen,
Dit is mijn website: www.voetcompany.nl helemaal zelf gemaakt in wordpress.
Ik start volgende maand vanuit de ww via een startersregeling als zelfstandige pedicure met een praktijk aan huis.
Omschrijf wat je tot nu toe zelf gedaan hebt hiervoor:
Beetje achtergrond: In juni 2013 heb ik het diploma basis pedicure behaald, in juni van dit jaar haal ik het diploma medisch pedicure. Dan mag ik ook diabetes en reumapatiënten behandelen en krijgen zij het vergoed via hun zorgverzekeraar.
Dan zal ook het aanbod uitgebreid worden met nagelregulatietechnieken en ortheses etc. Helaas tot die tijd heb ik alleen de standaard pedicure in het aanbod.
Wat is de uitdaging die je met je concept op wil lossen:
Ik hoop dat deze website de potentiële klant over de streep haalt bij mij te komen voor een pedicure behandeling.
Ik wil graag professioneel en betrouwbaar over komen, iemand met alle benodigde certificaten en kennis in huis.
Hoe is dit anders dan bestaande concepten:
Mijn concurrenten in de buurt hebben wel een website, maar weinig informatie, ik vind het zelf oubollig overkomen.
De meeste (oudere) pedicures hebben of geen kennis van internet of geen interesse erin en dat is dan ook te zien in hun websites.
Wat voor feedback hoop je te krijgen:
Graag ontvang ik jullie feedback, hoe kritischer hoe beter.
Wat vind je van de uitstraling, beelden, teksten, kleur?
Komt het over als een professionele website of huis-tuin en keuken site?
Mis je informatie?
Heb je tips?
Alvast bedankt voor de moeite!!
Groetjes,
Angela
Voetcompany.nl
Link naar reactie
Aanbevolen berichten
13 antwoorden op deze vraag