• 0

Wat vinden jullie van mijn website? Voetcompany pedicure

Omschrijving van je concept:

Hoi allen,

 

Dit is mijn website: www.voetcompany.nl helemaal zelf gemaakt in wordpress.

Ik start volgende maand vanuit de ww via een startersregeling als zelfstandige pedicure met een praktijk aan huis.

 

 

Omschrijf wat je tot nu toe zelf gedaan hebt hiervoor:

Beetje achtergrond: In juni 2013 heb ik het diploma basis pedicure behaald, in juni van dit jaar haal ik het diploma medisch pedicure. Dan mag ik ook diabetes en reumapatiënten behandelen en krijgen zij het vergoed via hun zorgverzekeraar.

Dan zal ook het aanbod uitgebreid worden met nagelregulatietechnieken en ortheses etc. Helaas tot die tijd heb ik alleen de standaard pedicure in het aanbod.

 

 

Wat is de uitdaging die je met je concept op wil lossen:

Ik hoop dat deze website de potentiële klant over de streep haalt bij mij te komen voor een pedicure behandeling.

Ik wil graag professioneel en betrouwbaar over komen, iemand met alle benodigde certificaten en kennis in huis.

 

Hoe is dit anders dan bestaande concepten:

Mijn concurrenten in de buurt hebben wel een website, maar weinig informatie, ik vind het zelf oubollig overkomen.

De meeste (oudere) pedicures hebben of geen kennis van internet of geen interesse erin en dat is dan ook te zien in hun websites.

 

Wat voor feedback hoop je te krijgen:

Graag ontvang ik jullie feedback, hoe kritischer hoe beter.

Wat vind je van de uitstraling, beelden, teksten, kleur?

Komt het over als een professionele website of huis-tuin en keuken site?

Mis je informatie?

Heb je tips?

 

Alvast bedankt voor de moeite!!

 

Groetjes,

 

Angela

 

 

Voetcompany.nl

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

13 antwoorden op deze vraag

  • 0

De cijfers in de header laten me pas later beseffen dat het de telefoonnummers zijn. Zet er iets als Bel of GSM oid voor.

Je begint met een welkom, ik ben... Als je begint met een verleidelijk voetverzorgingverhaal, dan wordt mijn aandacht meer getrokken.

Pagina tarief bevat enkele zinnen zonder een spatie achter de punt.

De teksten zijn wat lang. Als gebruiker lees ik niet de hele tekst. Als je deze korter maakt dan wordt de tekst gelezen en kun je gebruikers verleiden.

Moet overigens zeggen dat ik zo 123 geen dt en in het oog springede spelfouten zag.

Op elke pagina meldt je de contactgegevens en tevens op de contactgegevens pagina. Ik zou het op elke pagina kleiner maken.

Ik mis Facebook, evt LinkedIn en Twitter. Al denk ik dat de laatste twee minder interessant zijn voor jou.

 

De pagina's zelf vind ik lekker over komen, al moet de tekst korter (al gemeld).

De foto's zijn goed.

Ik ken verder de prijzen niet in jouw regio. In vergelijking met mijn regio zijn ze erg hoog.

 

Verder kan er niet veel mis gaan op de site. Het is in principe een statische site.

Wat nog een aanvulling kan zijn is een contactformulier. Het is een extra manier van contact zoeken. Zeker samen met een facebook like mogelijkheid heb je wat meer contacttools in handen.

 

Succes!

 

Hans Steps

Testhuis

Out of the box kwaliteitsfreak en vader van 2 schitterende kids.

 

Directeur van Testhuis, de expert in strategisch software testen voor projecten en organisaties. Testhuis kenmerkt zich door een holistische testaanpak en heuristisch software testen op een out of the box wijze. Testhuis staat daarb

Link naar reactie
  • 0

Beste Angela

 

Ik heb je website bekeken en ik denk dat je nog veel kunt verbeteren.

 

 

[*]Je hebt een te korte titel, in de titel dienen zinnen met sleutelwoorden voor zoekmachines vermeld te worden.

[*]Je hebt geen description, in de description dienen zinnen met sleutelwoorden voor zoekmachines vermeld te worden.

[*]Je gebruikt geen permalinks, Permalinks zijn zoekmachinevriendelijke Url's.

[*]Je website heeft weinig contact mogelijkheden. Je moet zoveel mogelijk links naar contact formulieren plaatsen.

[*]Je website heeft geen weblog

[*]Je website heeft geen of weinig inkomende links, door linkbuilding kun je de positie in de zoekmachine verhogen.

[*]De website is een beetje saai, met wat bredere tekst en meer foto's kan een bezoeker sneller verleid worden tot het maken van een afsspraak.

 

Ik denk dat er veel te verbeteren is, maar voor een doe-het-zelver is het niet slecht, je zult er wel rekening mee moeten houden dat het ontwikkelen van websites meer is het het installeren van een Wordpress theme. Een kleine investering in een professioneel advies levert vaak veel meer op dan dat het kost.

 

 

Manolito van de Wouw

WP-Service, Wordpress websites en ondersteuning

http://www.wp-service.nl

Link naar reactie
  • 0

Als ik de homepage kom zie ik niet meteen wat de bedoeling is. In plaats van "welkom" kun je ook een titel gebruiken met de woorden Amsterdam en pedicure. In de eerste regels tekst schrijf je dan als eerste dat je een praktijk aan huis hebt in Amsterdam en dat je mensen ontvangt om pedicures te geven.

 

In de linkerbalk staat zoeken bovenaan. Dat zou ik naar onderen schuiven en de links daar iets groter maken. Je zou hier ook informatie kwijt kunnen over jouw product. Hoe lang duurt een afspraak, hoe gaat het in zijn werk, hoe vaak moet je terugkomen voor het beste resultaat, welke klachten kun je oplossen, wat zijn de voordelen van een pedicure, etc.

 

Aangezien dit gaat om een persoonlijke dienst die door jou wordt geleverd zou ik jouw foto meer laten zien. Bijvoorbeeld altijd in de footer naast je adres en naam. Op je contactpagina en over mij zou ik zeker een grote foto van jezelf opnemen. Daarnaast is de tekst in de over mij erg kort. Wie ben jij, wat vind je leuk aan voeten en waarom ben je die opleiding gaan doen. In de contactpagina staat een foto van het interieur. Een foto van de buitenkant is ook fijn, dan herkennen mensen de plek als ze naar je toe komen.

 

Bij producten zou ik foto's van de producten toevoegen . Daarnaast kun je daar niet bestellen. Misschien even opmerken dat je bij een afspraak deze producten kan kopen. En ik zie contante betaling staan. Er kan verwarring ontstaan of je wel kan pinnen.

 

Bij tarieven staan een aantal diensten met prijzen. Bij het kopje LCN WIlde Pedique Plus verandert dit ineens. Er staan geen prijzen en de tekst is heel lang. Kun je dit ook boeken, wat is het?

 

Met foto's moet je denk ik heel erg oppassen. Enerzijds wil je mensen laten zien wat er verbeterd kan worden. Anderzijds vind ik die nagelfoto onderaan de tarieven pagina zo ranzig dat het mijn beeld van de website beïnvloedt.

 

Link naar reactie
  • 0

Er is al veel gezegd, maar van mij toch nog een paar aanvullingen.

 

Kent jouw doelgroep Linkedin? Lijkt mij dat anders die "in" rechtsboven voor veel mensen een beetje vreemd overkomt.

 

De zoekfunctie is wel erg licht van kleur. En waarom in het Engels?

 

De kleur van de andere teksten vind ik persoonlijk ook aan de lichte kant, zeker tegen die fel-witte achtergrond.

 

De teksten onder de ProVoet en ProCert logo's zijn niet leesbaar. Ik kan erop klikken, maar dan krijg ik alleen het logo in hetzelfde formaat te zien op een verder leeg scherm. En als ik dat scherm dan sluit ben ik meteen van je site af.

 

Mensen zullen eerder zoeken op pedicure Amsterdam dan op de naam van je bedrijf. Het kan dus helpen voor je vindbaarheid om de volgorde in je

tag om te draaien.
Link naar reactie
  • 0

Goedemiddag Angela,

 

allereerst wil ik je veel succes wensen bij je start als zelfstandige pedicure en afronding van je vervolgstudie.

 

Ik vind dat je een vriendelijke huisstijl en in opzet goede website hebt gemaakt. Het is een visitekaartje wat je klanten moet gaan opleveren, denk daarom eens aan de stappen die geinteresseerden moeten doorlopen, totdat zij klant worden bij juist jouw praktijk.

 

Mijn opmerkingen:

 

Header: mag je de getoonde afbeeldingen gebruiken? De afbeelding met zanderige voeten vind ik de aardigste, die met het motorje zou ik gekoppeld aan een categorie behandelingen denken. Het overige beeldmateriaal is in gedachte goed, maar in uitvoering minder fraai en minder gepast. Waarom maak je zelf niet deze foto's in jouw uitvoering? Ik zou hier toch zeker Amsterdam IJburg en het vaste nummer aanvullen.

 

Horizontale menubalk: tussen welkom en tarieven zou ik behandelingen (of bij voorbaat (basis)behandelingen en op termijn medische behandelingen verwachten met patiëntinformatie). Hetzelfde geldt voor praktijk (uitrusting) als aanvullend menu item. Kun je een foto bij daglicht maken van het interieur? Aangevuld met bijvoorbeeld foto's van een straatbeeld, praktijkbord en van de opgang?

 

Verticale menu: neemt een prominente plaats in, biedt informatie, maar gaat niet over jou of over jouw praktijk

 

Route: is eigenlijk locatie, aangevuld met bereikbaarheid en parkeren

 

Contact: contactformulier is al genoemd, een bestelformulier voor de producten is denk ik ook handig. Kun je gratis bezorging aanbieden op IJburg (dat brengt je in contact met klanten en levert mogelijk nieuwe behandelingen op)?

 

Telefoon zou ik op een regel doen

Mobiel zou ik op een volgende regel doen

 

Openingstijden: zou ik als tijdvak noemen (Maandag t/m zaterdag 9.00 - 21.00 uur. Behandeling op afspraak)

 

Bied je een oplossing voor mensen die minder goed ter been zijn, of die een probleem zien in het betaald parkeren en vestiging op de eerste verdieping? Lift of traplopen?

 

Je kunt je profiel en handtekening op Higherlevel nog invullen. Bekijk tenslotte eens hoe je in zoekresultaten verschijnt, met name de descriptions. Mogelijk kun je hier op termijn nog kleine aanpassingen in maken.

 

Groet,

 

Highio

"The secret is to take an existing product, service or concept and then take it up a level by applying your own vision and creativity."

Link naar reactie
  • 0

Dankjwel Highio, super!

Foto's zijn in de maak, vandaag wordt nieuwe binnenkant bij daglicht gemaakt en portretfoto, buitenkant ben ik mee bezig, moet de plantenbakken voor de deur nog even fatsoeneren :)

Route wordt aangepast, heb me aangemeld bij google maps, wacht nog op de pincode.

Menu tips zijn zeer gewaardeerd, ik ga daar ook nog even goed naar kijken.

Facebookpagina is ook in de maak, ben bezig wat leuke artikeltjes erop te plaatsen, zodat mensen ook wat te lezen hebben straks als de pagina bezoeken.

Header ga ik aanpassen, beeldmateriaal is (bijna allemaal :-[ ) gekocht.

Bezorgen op IJburg is een goed idee inderdaad.

ProVoetbordje is helaas niet op voorraad, deze komt eind feb pas, ik wil 10 feb starten.

 

Thxx!!

Voetcompany.nl

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    5 leden, 97 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.