electra Geplaatst: 4 februari 2014 electra 328 4 Geplaatst: 4 februari 2014 Ik stuurde regelmatig post naar landen binnen de E.G. Dat moet nu tegen het duurdere tarief voor Internationale post. Maar wat doe ik nu met mijn voorraad Europa zegels? Hebben ze nog waarde? Welke waarde hebben ze dan? Zijn met het vervallen van het Europa tarief ook de Europa postzegels ongeldig geworden? Mod edit: afgesplitst van het topic PostNL Brievenbuspakje Link naar reactie
0 j14 Geplaatst: 4 februari 2014 j14 75 5 Geplaatst: 4 februari 2014 Ik durf het niet met de volle 100% zekerheid te zeggen, maar volgens mij zijn zowel de "Europa" zegels als de "Wereld" zegels nu geldig voor internationaal. (het prijsveschil was tussen die 2 soorten vorig jaar immers ook slechts enkele centen) Dus voor zover ik weet kun je die nu allemaal voor buitenland bestemmingen gebruiken. Link naar reactie
0 John B Geplaatst: 5 februari 2014 John B 2,8k 259 Geplaatst: 5 februari 2014 Op de site van PostNL zijn bijna alle verwijzingen naar de Europa-zegel verwijderd, maar hier staat hij nog: Verstuur internationale post met veel gemak naar het buitenland met een Europa- of Wereldzegel. Vorige week nog een brief naar Engeland verstuurd met een Europa-zegel en die is in elk geval goed aangekomen ... Link naar reactie
0 Highio Geplaatst: 5 februari 2014 Highio 11,3k 467 Geplaatst: 5 februari 2014 Kan ik oude en nieuwe postzegels combineren? Combineren met cijfer postzegels De postzegels met een cijfer, Nederland 1 en 2, Europa 1 en Wereld 1, blijven geldig. Bij deze postzegels heeft u na een tariefswijziging geen bijplakzegels nodig. Groet, Highio "The secret is to take an existing product, service or concept and then take it up a level by applying your own vision and creativity." Link naar reactie
electra
electra
Ik stuurde regelmatig post naar landen binnen de E.G.
Dat moet nu tegen het duurdere tarief voor Internationale post.
Maar wat doe ik nu met mijn voorraad Europa zegels?
Hebben ze nog waarde?
Welke waarde hebben ze dan?
Zijn met het vervallen van het Europa tarief ook de Europa postzegels ongeldig geworden?
Mod edit: afgesplitst van het topic PostNL Brievenbuspakje
Link naar reactie
Aanbevolen berichten
3 antwoorden op deze vraag