Ik ben nooit zo'n salon.com fan geweest en ik zou er nooooooooit voor betalen, maar het lijkt alsof ze gered zijn.
Het frappante vond ik dat ze eerst met een bericht komen dat ze bijna 40.000 betalende gebruikers hebben en een paar dagen later kwam het persbericht dat ze nog een paar maandjes te leven hadden... Na, oordeel zelf:
Salon.com vooralsnog gered
Door: Jasper Houtman
Donderdag, 01 Augustus 2002
Bron: Emerce
Met een nieuwe investering van 715 duizend dollar is online magazine Salon.com van de ondergang gered. Het bedrijf verkeerde sinds enkele weken in financiële problemen. Een groep van elf investeerders gelooft nog in het bedrijf, bovendien heeft Salon hoop op een nieuwe lening bij een bank.
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
zrski
zrski
Ik ben nooit zo'n salon.com fan geweest en ik zou er nooooooooit voor betalen, maar het lijkt alsof ze gered zijn.
Het frappante vond ik dat ze eerst met een bericht komen dat ze bijna 40.000 betalende gebruikers hebben en een paar dagen later kwam het persbericht dat ze nog een paar maandjes te leven hadden... Na, oordeel zelf:
Salon.com vooralsnog gered
Door: Jasper Houtman
Donderdag, 01 Augustus 2002
Bron: Emerce
Met een nieuwe investering van 715 duizend dollar is online magazine Salon.com van de ondergang gered. Het bedrijf verkeerde sinds enkele weken in financiële problemen. Een groep van elf investeerders gelooft nog in het bedrijf, bovendien heeft Salon hoop op een nieuwe lening bij een bank.
»»meer»»
HL-er van het eerste uur (& proud of it)
follow me on twitter http://www.twitter.com/dhettema
fuk spelvouten
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/449-saloncom-gered/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
1 antwoord op deze vraag