Ik wil een transport bedrijf starten en nou kwam ik per toeval terecht bij NIWO vergunnig en WWG ik wil goederen gaan vervoeren in me bus door europa. alleen nu kom ik er niet helemaal uit of ik hier wel of geen vergunning voor nodig heb. In eerste instantie kwam ik uit op wel want mijn bus kan meer dan 500 kilo vervoeren maar een stukje verder stond weer alleen voor vrachtauto's
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Mandysvervoer1
Mandysvervoer1
Hoi,
Ik wil een transport bedrijf starten en nou kwam ik per toeval terecht bij NIWO vergunnig en WWG ik wil goederen gaan vervoeren in me bus door europa. alleen nu kom ik er niet helemaal uit of ik hier wel of geen vergunning voor nodig heb. In eerste instantie kwam ik uit op wel want mijn bus kan meer dan 500 kilo vervoeren maar een stukje verder stond weer alleen voor vrachtauto's
kan iemand mij dit even duidelijk uitleggen?
groetjes Mandy
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/44923-niwo-of-wwg/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
3 antwoorden op deze vraag