Webwinkelvragen is een online community om kennis te delen. Mensen met vragen krijgen de antwoorden die ze nodig hebben. De community wordt verrijkt door commentaar, stemmen, meldingen, punten en rankings. Of je nu beginnende, gevorderde of expert bent op webwinkel gebied, je kunt op webwinkelvragen vragen stellen én beantwoorden. Het gaat erom dat we elkaar helpen om zo naar een hoger nivo te komen.
Omschrijf wat je tot nu toe zelf gedaan hebt hiervoor:
Het platform is neergezet en de social media pagina's zijn gemaakt (Facebook - Google+ en twitter). Voor twitter ga ik de hashtag #WWV gebruiken en worden de vragen automatisch naar twitter gestuurd.
De website is responsive en dus goed zichtbaar op tablet en smartphone.
Wat is de uitdaging die je met je concept op wil lossen:
Op dit moment (lees voor dit jaar) zijn er een 3-tal uitdagingen:
1) De uitdaging is om er een community neer te zetten van webwinkeliers die elkaar helpen en adviseren.
2) Het is geen forum maar een vraag en antwoord site. Dit is iets wat nog niet echt is ingeburgerd in Nederland.
3) Bezoekers en webwinkeliers 'warm' krijgen om mee te doen en niet alleen vragen te stellen.
Hoe is dit anders dan bestaande concepten:
Het onderscheiden vermogen zit hem in het feit dat webwinkelvragen geen forum is maar een vraag en antwoord site met meer interactie tussen de gebruikers.
Wat voor feedback hoop je te krijgen:
Graag hoor ik van jullie wat jullie van dit concept vinden, wat er eventueel nog beter kan. Natuurlijk wat er verder geoptimaliseerd kan worden en (nog meer) bezoekers naar de website te krijgen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Patrick Heijmans
Patrick Heijmans
Omschrijving van je concept:
Webwinkelvragen is een online community om kennis te delen. Mensen met vragen krijgen de antwoorden die ze nodig hebben. De community wordt verrijkt door commentaar, stemmen, meldingen, punten en rankings. Of je nu beginnende, gevorderde of expert bent op webwinkel gebied, je kunt op webwinkelvragen vragen stellen én beantwoorden. Het gaat erom dat we elkaar helpen om zo naar een hoger nivo te komen.
Omschrijf wat je tot nu toe zelf gedaan hebt hiervoor:
Het platform is neergezet en de social media pagina's zijn gemaakt (Facebook - Google+ en twitter). Voor twitter ga ik de hashtag #WWV gebruiken en worden de vragen automatisch naar twitter gestuurd.
De website is responsive en dus goed zichtbaar op tablet en smartphone.
Wat is de uitdaging die je met je concept op wil lossen:
Op dit moment (lees voor dit jaar) zijn er een 3-tal uitdagingen:
1) De uitdaging is om er een community neer te zetten van webwinkeliers die elkaar helpen en adviseren.
2) Het is geen forum maar een vraag en antwoord site. Dit is iets wat nog niet echt is ingeburgerd in Nederland.
3) Bezoekers en webwinkeliers 'warm' krijgen om mee te doen en niet alleen vragen te stellen.
Hoe is dit anders dan bestaande concepten:
Het onderscheiden vermogen zit hem in het feit dat webwinkelvragen geen forum is maar een vraag en antwoord site met meer interactie tussen de gebruikers.
Wat voor feedback hoop je te krijgen:
Graag hoor ik van jullie wat jullie van dit concept vinden, wat er eventueel nog beter kan. Natuurlijk wat er verder geoptimaliseerd kan worden en (nog meer) bezoekers naar de website te krijgen.
WebwinkelCommunity forum is nu #GRATIS : De gratis webshop community
Patrick Heijmans: Online marketing specialist en consultant
Link naar reactie
Aanbevolen berichten
2 antwoorden op deze vraag