Gisteren gaf een klant mij aan dat dit wellicht voor mij een goede optie zijn kunnen zijn.
Ik heb een BV werkmaatschappij en daarboven een holding.
Als ik lees wat hier staat klinkt het wel erg interessant. Toch hoor ik vaak dat je met dit soort constructies soms in een wespennest terecht kan komen en er zich allerlei dure adviseurs melden...
Wie heeft ervaring met een dergelijke constructie? Kent iemand dit bedrijf ook?
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
bule gembel
bule gembel
Beste mensen,
Gisteren gaf een klant mij aan dat dit wellicht voor mij een goede optie zijn kunnen zijn.
Ik heb een BV werkmaatschappij en daarboven een holding.
Als ik lees wat hier staat klinkt het wel erg interessant. Toch hoor ik vaak dat je met dit soort constructies soms in een wespennest terecht kan komen en er zich allerlei dure adviseurs melden...
Wie heeft ervaring met een dergelijke constructie? Kent iemand dit bedrijf ook?
http://bedrijfsoprichtinginternationaal.nl/belastingparadijs-bulgarije-heeft-laagste-belastingen-van-europa
Het klinkt wel heel erg goed moet ik zeggen.... Op mijn DGA salaris 10% belasting betalen... 10% belasting op winst..
Help! :)
Het enige plezierige aan je eigen fouten, is dat je er soms anderen gelukkig mee maakt..
Link naar reactie
Aanbevolen berichten
3 antwoorden op deze vraag