OT Geplaatst: 28 februari 2014 OT 19 0 Geplaatst: 28 februari 2014 Beste Higherlevels, Een korte vraag over hoe de teruggave WAO/WIA en afdrachtvermindering S&O te boeken. Ik dacht bij WAO/WIA: Nog te betalen loonheffing xxxx Aan Loonkosten xxxx OF Belastingteruggaves xxxx Aan Loonkosten xxxx Ik dacht bij afdrachtvermindering S&O: Nog te betalen loonheffing xxxx Aan Loonkosten xxxx OF Nog te betalen loonheffing xxxx Aan Subsidiebaten xxxx Graag wil ik weten wat te doen gebruikelijk is. Misschien is het niks van het bovenstaande en nog iets anders. Voorbaat dank. Link naar reactie
0 Erik vd Weerdhof Geplaatst: 2 maart 2014 Erik vd Weerdhof 265 15 Geplaatst: 2 maart 2014 Hallo OT, WAO/WIA teruggave kan je boeken als Nog te betalen loonheffing aan Sociale lasten. Verslaggevingstechnisch zou het nog beter zijn om een aparte vordering op de balans op te nemen in plaats van het te verrekenen met de loonbelastingschuld. Afdrachtvermindering S&O kan je boeken als Nog te betalen loonheffing aan loonkosten. Dat subsidiebaten pertinent onjuist zou zijn wil ik daarmee overigens niet beweren. Link naar reactie
0 OT Geplaatst: 6 maart 2014 Auteur OT 19 0 Geplaatst: 6 maart 2014 Beste Erik, Dank voor je antwoord. OT Link naar reactie
OT
OT
Beste Higherlevels,
Een korte vraag over hoe de teruggave WAO/WIA en afdrachtvermindering S&O te boeken.
Ik dacht bij WAO/WIA:
Nog te betalen loonheffing xxxx
Aan Loonkosten xxxx
OF
Belastingteruggaves xxxx
Aan Loonkosten xxxx
Ik dacht bij afdrachtvermindering S&O:
Aan Loonkosten xxxx
OF
Aan Subsidiebaten xxxx
Graag wil ik weten wat te doen gebruikelijk is. Misschien is het niks van het bovenstaande en nog iets anders. Voorbaat dank.
Link naar reactie
Aanbevolen berichten
2 antwoorden op deze vraag