De webshop richt zich op stijlvolle mannen . Mannen die bereid zijn om voor mooie en kwalitatief goede mode accessoires wat meer te betalen. Online vond ik erg veel webshops die zich slechts specialiseerden in één accessoire zoals stropdassen, manchetknopen, schoenonderhoud etc Vaak zijn deze shops gespecialiseerd in de lagere segmenten en zijn het prijsvechters.
Op StylishMen vindt je dus verschillende accessoires onder één dak, van sokken tot paraplu en van schoenspanners tot creditcardhouder. De producten zijn met zorg geselecteerd. Hierbij is er voornamelijk gelet of de producten echt goed zijn. Veel van onze producten worden in het buitenland (vooral de UK en Italië) gemaakt.
Omschrijf wat je tot nu toe zelf gedaan hebt hiervoor:
1. de site opgezet en al op veel punten gewijzigd zoals de home: http://stylishmen.nl
Uitlijning van de foto's op home wordt aangewerkt, dit zullen andere foto's worden.
2. Ondertussen draait de site al meer dan een jaar. Dus (bijna) elk product is op voorraad, foto's zijn gemaakt, teksten geschreven. Contacten met de leveranciers zijn gelegd en prima in orde. Ik ben gekeurd door het Webshop Keurmerk. Ben druk bezig met affiliates etc In principe heb je al zoveel gedaan dat het teveel is om op te sommen.
Wat is de uitdaging die je met je concept op wil lossen:
Ik wil het voor de stijlvolle man makkelijker maken om al zijn accessoires op één plek te vinden en vanuit de luie stoel te kopen. Niet meer naar de stad, problemen met het parkeren van de oude etc.
Daarnaast worden de producten voor een nette prijs verkocht en zijn we goedkoper dan de paar fysieke winkels waar je deze producten ook kunt kopen. De meeste producten zijn niet afhankelijk van maten; we verkopen bewust geen overhemden. Je kunt er bijna altijd vanuit gaan dat wat je koopt ook daadwerkelijk aan je verwachtingen voldoet.
Hoe is dit anders dan bestaande concepten:
StylishMen is niet uniek; wereldwijd zijn er verschillende webshops die hetzelfde doen. In Nederland zijn dit er een stuk minder.
StylishMen is anders op:
1. Producten in hoger segment
2. De site behoort gebruiksvriendelijk te zijn (weinig klikken voordat je bij de producten bent, onestepcheckout,
3. We bieden meer informatie over producten en producenten
Daarnaast geloof ik echt dat de service bij ons uitmuntend is. Geen gezeur over retour als een klant niet tevreden is, echt snel antwoord op vragen per email (op dit moment ook bezig met een vast telefoonnummer) etc. Op dit moment heb ik niet bij al mijn concurrenten ervaring met hun service, dus vind ik het wat arrogant om te roepen dat de service bij ons beter is.
Wat voor feedback hoop je te krijgen:
Op dit moment heb ik het gevoel dat ik minder kritisch naar de webshop kijk. Ik ben opzoek naar, het liefst opbouwende, feedback over eigenlijk alles:
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
simon22
simon22
Omschrijving van je concept:
De webshop richt zich op stijlvolle mannen . Mannen die bereid zijn om voor mooie en kwalitatief goede mode accessoires wat meer te betalen. Online vond ik erg veel webshops die zich slechts specialiseerden in één accessoire zoals stropdassen, manchetknopen, schoenonderhoud etc Vaak zijn deze shops gespecialiseerd in de lagere segmenten en zijn het prijsvechters.
Op StylishMen vindt je dus verschillende accessoires onder één dak, van sokken tot paraplu en van schoenspanners tot creditcardhouder. De producten zijn met zorg geselecteerd. Hierbij is er voornamelijk gelet of de producten echt goed zijn. Veel van onze producten worden in het buitenland (vooral de UK en Italië) gemaakt.
Omschrijf wat je tot nu toe zelf gedaan hebt hiervoor:
1. de site opgezet en al op veel punten gewijzigd zoals de home: http://stylishmen.nl
Uitlijning van de foto's op home wordt aangewerkt, dit zullen andere foto's worden.
2. Ondertussen draait de site al meer dan een jaar. Dus (bijna) elk product is op voorraad, foto's zijn gemaakt, teksten geschreven. Contacten met de leveranciers zijn gelegd en prima in orde. Ik ben gekeurd door het Webshop Keurmerk. Ben druk bezig met affiliates etc In principe heb je al zoveel gedaan dat het teveel is om op te sommen.
Wat is de uitdaging die je met je concept op wil lossen:
Ik wil het voor de stijlvolle man makkelijker maken om al zijn accessoires op één plek te vinden en vanuit de luie stoel te kopen. Niet meer naar de stad, problemen met het parkeren van de oude etc.
Daarnaast worden de producten voor een nette prijs verkocht en zijn we goedkoper dan de paar fysieke winkels waar je deze producten ook kunt kopen. De meeste producten zijn niet afhankelijk van maten; we verkopen bewust geen overhemden. Je kunt er bijna altijd vanuit gaan dat wat je koopt ook daadwerkelijk aan je verwachtingen voldoet.
Hoe is dit anders dan bestaande concepten:
StylishMen is niet uniek; wereldwijd zijn er verschillende webshops die hetzelfde doen. In Nederland zijn dit er een stuk minder.
StylishMen is anders op:
1. Producten in hoger segment
2. De site behoort gebruiksvriendelijk te zijn (weinig klikken voordat je bij de producten bent, onestepcheckout,
3. We bieden meer informatie over producten en producenten
Daarnaast geloof ik echt dat de service bij ons uitmuntend is. Geen gezeur over retour als een klant niet tevreden is, echt snel antwoord op vragen per email (op dit moment ook bezig met een vast telefoonnummer) etc. Op dit moment heb ik niet bij al mijn concurrenten ervaring met hun service, dus vind ik het wat arrogant om te roepen dat de service bij ons beter is.
Wat voor feedback hoop je te krijgen:
Op dit moment heb ik het gevoel dat ik minder kritisch naar de webshop kijk. Ik ben opzoek naar, het liefst opbouwende, feedback over eigenlijk alles:
- Look & feel
- Productaanbod
- Werking van de site
- andere zaken die bij jullie opkomen
Ik ben erg benieuwd naar de feedback.
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/45105-wat-vinden-jullie-van-mijn-webshop-stylishmennl/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
3 antwoorden op deze vraag