Door de vele post zie ik even de bomen in het bos niet meer.. en heb ik nog een aantal vragen.
Volgende situatie:
ZZP'er (kantooradres=woonadres) met een auto nieuw (10-2013) aangeschaft op de zaak. Cat waarde 72 K, BTW bedrag ong 12,5K. Prive kilometers ong 14% van de totale km's.
In 2013 de 2,7% regel gebruikt.
Kan ik nu in 2014 de werkelijke kosten regel gebruiken? Is dit per jaar te kiezen?
Heeft versneld afschrijving nog invloed op deze regeling of is het standaard 1/5 gebruiken?
Deze kosten mogen in mindering gebracht worden op de winst?
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
ITfit4U
ITfit4U
Door de vele post zie ik even de bomen in het bos niet meer.. en heb ik nog een aantal vragen.
Volgende situatie:
ZZP'er (kantooradres=woonadres) met een auto nieuw (10-2013) aangeschaft op de zaak. Cat waarde 72 K, BTW bedrag ong 12,5K. Prive kilometers ong 14% van de totale km's.
In 2013 de 2,7% regel gebruikt.
Kan ik nu in 2014 de werkelijke kosten regel gebruiken? Is dit per jaar te kiezen?
Heeft versneld afschrijving nog invloed op deze regeling of is het standaard 1/5 gebruiken?
Deze kosten mogen in mindering gebracht worden op de winst?
Link naar reactie
Aanbevolen berichten
2 antwoorden op deze vraag