Aanbevolen berichten

Beste mensen,

ik vraag mij het volgende af:

Wij zijn een jong startend bedrijf die woningtextiel en aardewerken verkoopt en inmiddels zijn wij ongeveer 3 maanden bezig met onze onderneming. Maar laatst heb ik een informatiepakket aangevraagd voor de Huishoudbeurs voor een stand. En ik wilde jullie vragen of het voor ons uberhaupt nuttig is om daar te staan om kosten te kunnen dekken en te netwerken? Hebben jullie enig idee watvoor een publiek daar komt. Ik hoorde dat veel koopjesjagers enzo komen klopt dat?

Groetjes

Link naar reactie

Wat kost een stand op de huishoudbeurs eigenlijk ?

 

Het lijkt mij dat jullie bedrijf op lokaal nivo opereerd, dan is het inderdaad verstandig om tegen het licht te houden wat je op de huishoudbeurs te zoeken hebt, misschien heb je er als bezoeker meer aan om te trendwatchen.

Anders wordt het als je een nieuw product verkoopt en dat aan een groter publiek wil tonen of verkopen, m.a.w. als je markt heel Nederland bestrijkt.

Link naar reactie

Nou standkost rond de 3000 euro!!!

We hebben best unieke producten, die met de hand worden vervaardigd. Laatste jaren is onder de Nederlanders een trend en vraag naar ambachtswerk etc. Alleen wij weten niet of wij zoveel publiek aankunnen en hoe we onze inkoop etc moeten inschatten indien wij daar gaan?

 

Link naar reactie

Nou standkost rond de 3000 euro!!!

We hebben best unieke producten, die met de hand worden vervaardigd. Laatste jaren is onder de Nederlanders een trend en vraag naar ambachtswerk etc. Alleen wij weten niet of wij zoveel publiek aankunnen en hoe we onze inkoop etc moeten inschatten indien wij daar gaan?

 

toevallig kwam het hier afgelopen weekend ook ter sprake.

Ik had iets bedacht waar moeders de vrouw ook razend ecthousiast van werd, wilde gelijk op de huishoudbeurs gaan staan.

Leuk maar je hebt aan een trailer niet genoeg of je kan met de trailer naar het stort.

 

Misschien kun je iets meer aangeven om wat voor produkten het gaat, de bezoekers van de huishoudbeurs zijn denk ik de libelle flair en margriet lezeressen, misschien kun je die (laten) benaderen om eens te peilen.

Link naar reactie

Huishoudbeurs is echt een mega groot event! Geloof dat er totaal rond de 150.000 bezoekers komen.

 

Ondanks dat veel beurzen momenteel problemen kennen, gaat deze beurs nog altijd fantastisch. Veel exposanten, sterke merken blijven participeren.

 

Mijn inziens lijkt het mij een zeer goed platform om je bedrijf te promoten. Wellicht kun je ook denken aan wat andere commerciele uitingen. Dus niet altijd het standaard exposanten pakket nemen. Ik geloof dat Faircom als partij hier tussen zit, misschien zou je die is kunnen bellen voor meer info.

 

 

Link naar reactie

Nou standkost rond de 3000 euro!!!

We hebben best unieke producten, die met de hand worden vervaardigd. Laatste jaren is onder de Nederlanders een trend en vraag naar ambachtswerk etc. Alleen wij weten niet of wij zoveel publiek aankunnen en hoe we onze inkoop etc moeten inschatten indien wij daar gaan?

 

toevallig kwam het hier afgelopen weekend ook ter sprake.

Ik had iets bedacht waar moeders de vrouw ook razend ecthousiast van werd, wilde gelijk op de huishoudbeurs gaan staan.

Leuk maar je hebt aan een trailer niet genoeg of je kan met de trailer naar het stort.

 

Misschien kun je iets meer aangeven om wat voor produkten het gaat, de bezoekers van de huishoudbeurs zijn denk ik de libelle flair en margriet lezeressen, misschien kun je die (laten) benaderen om eens te peilen.

 

Het gaat om woningtextiel en aardewerken, daarnaast hebben wij ook sieraden van glas!!! Het zijn puur vrouw gerichte producten...

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    8 leden, 269 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.