• 0

Foam als shadowboard

Om mijn kasten zo overzichtelijk mogelijk te maken zoek ik soort van foam. Echter blijkt de aanschafkosten hiervan toch wel erg hoog te liggen. Na meerdere telefoongesprekken met bedrijven die het leveren ben ik helaas tot de conclusie gekomen dat de prijs die ze vragen niet haalbaar is. Heeft iemand alternatieve in gedachten die goedkoper zijn? De toepassing waar ik het voor wil gebruiken is om gereedschap figuren erin te snijden (shadow board) en vervolgens daar mijn gereedschap in te bewaren. Ik zoek ongeveer 30 m2 van dit spul. Suggesties zijn zeer welkom!

 

Op internet is kaizen foam te vinden dit geeft een goed beeld van wat ik zoek.

 

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

3 antwoorden op deze vraag

  • 0

Je gooit de uitgesneden vorm weg, en gebruikt de omtrek, neem ik aan?

 

Uitsnijden geeft materiaalverlies.

Heb je gedacht aan schuim uit een spuitbus?

 

De bak of lade waar je het gereedschap in wilt hebben, bespuit je met schuim, daarop een vel plastic, dan je gereedschap erin leggen en een plaat materiaal er bovenop, om een rechte bovenkant te krijgen. Het schuim vult de lege ruimte van de bak en als het is uitgehard hou je een keurige vakverdeling over in de vorm van je gereedschap.

 

Wel denken aan de giftige dampen die vrijkomen bij het verwerken van schuim.

 

Link naar reactie
  • 0

Het zgn witte piepschuim (Polystyreen) is op veel plaatsen gratis te verkrijgen (wordt als verpakkingsmateriaal gebruikt).

Hier kan je de gewenste vormen uitsnijden of met een warm voorwerp de vorm indrukken.

Kost (bijna) niets.

Vraag eens bij bijvoorbeeld leveranciers van witgoed (wasmachines / koelkasten enz)

 

suc7 Hans Bertram

Hans Bertram

te vinden op www.PowerFinance.nl voor Excel applicaties en www.BertramBolsius.nl voor trainingen en voordrachten

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    7 leden, 130 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.