Van origine hebben we 2 BV's. Onze bedrijfsstructuur is gewijzigd en nu zijn de bedrijfsactiviteiten zijn nu van de ene BV naar de andere overgebracht per 31/12/... De vervoermiddelen, etc zijn inmiddels overgeboekt maar wat te doen met de tussenrekeningen en debiteuren/crediteuren rekeningen. De kosten/opbrengsten zijn uiteraard het voorgaande jaar verantwoord in de ene BV. Mogen ze in de 'oude' BV blijven staan of moeten ze in de 'nieuwe' BV worden opgenomen per 1/1/.. Kan iemand mij daar een antwoord op geven?
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Martinevd
Martinevd
Goedemiddag,
Van origine hebben we 2 BV's. Onze bedrijfsstructuur is gewijzigd en nu zijn de bedrijfsactiviteiten zijn nu van de ene BV naar de andere overgebracht per 31/12/... De vervoermiddelen, etc zijn inmiddels overgeboekt maar wat te doen met de tussenrekeningen en debiteuren/crediteuren rekeningen. De kosten/opbrengsten zijn uiteraard het voorgaande jaar verantwoord in de ene BV. Mogen ze in de 'oude' BV blijven staan of moeten ze in de 'nieuwe' BV worden opgenomen per 1/1/.. Kan iemand mij daar een antwoord op geven?
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/46038-bedrijfsactiviteiten-en-tussenrekening-overboeken-naar-andere-bv/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
3 antwoorden op deze vraag