voor mijn administratie maak ik gebruik van King business software. Nadat mijn activastaat volledig ingevuld was, heb ik de bijbehorende journaalposten verdeeld in de tabbladen: Investeringen (DPM), desinvesteringen(DPM), afschrijvingen en afschrijvingskosten(DPM). Dit heb ik nodig om de jaarrekening van de financiële status van mijn bedrijf te kunnen maken.
Hoewel ik een beginner ben met het programma King, zou ik graag willen weten of ik de juiste procedure doorloop i.v.m. afschrijven van (DPM) Zou dit niet apart per (DPM) moeten?
Op het moment volg ik deze procedure:
Inboeken DPM doe ik in het inkoopboek
Afschrijvingen en afschrijvingskosten doe ik in het memoriaal
buitengebruikstelling van vaste activa doe ik via het menu vaste activa.
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Anton73
Anton73
Beste leden,
voor mijn administratie maak ik gebruik van King business software. Nadat mijn activastaat volledig ingevuld was, heb ik de bijbehorende journaalposten verdeeld in de tabbladen: Investeringen (DPM), desinvesteringen(DPM), afschrijvingen en afschrijvingskosten(DPM). Dit heb ik nodig om de jaarrekening van de financiële status van mijn bedrijf te kunnen maken.
Hoewel ik een beginner ben met het programma King, zou ik graag willen weten of ik de juiste procedure doorloop i.v.m. afschrijven van (DPM) Zou dit niet apart per (DPM) moeten?
Op het moment volg ik deze procedure:
Inboeken DPM doe ik in het inkoopboek
Afschrijvingen en afschrijvingskosten doe ik in het memoriaal
buitengebruikstelling van vaste activa doe ik via het menu vaste activa.
Zou iemand mij hierbij kunnen helpen
M.v.g. en B.v.d
Anton
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/46222-memoriaal-boekingen-in-king-business-software/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
0 antwoorden op deze vraag