Omschrijving van je concept:

Graag wil ik weten wat jullie vinden van de opzet van mijn webshop en belangrijker... de verbeter tips!

Wat vinden jullie van:

- Het logo

- De structuur

- De prijzen

- De banner -> homepage -> veranderd iedere 6 seconden -> moet dit sneller?

- De producten

De site is bereikbaar via onderstaande links:

Online Sieraden Shop

It's About Style

De eerste link is gekozen vanwege de vindbaarheid en de tweede vanwege de naam van de webshop.

Graag hoor ik van jullie wat beter/ander kan. Alvast bedankt!

Omschrijf wat je tot nu toe zelf gedaan hebt hiervoor:

Ik heb het internet afgezocht op onderwerpen zoals conversie, seo, webshop opzetten, marketing, neuromarketing, etc, etc..

Wat is de uitdaging die je met je concept op wil lossen:

Ik wil graag weten of andere ondernemers verbeter tips hebben voor de homepage en eventuele andere pagina's zodat de conversie verhoogd wordt en de uitstraling verbeterd wordt.

Hoe is dit anders dan bestaande concepten:

De prijzen zijn veel lager en de "nazorg" is groter (niet zichtbaar op de site, soort verrassingseffect).

Wat voor feedback hoop je te krijgen:

Tips voor verbetering van de webshop. Opbouwende kritiek is altijd welkom.

Aanbevolen berichten

3 antwoorden op deze vraag

• 0

Ik vind je tekstkleur niet overal gelukkig gekozen. Dat hele lichte blauw is lastig leesbaar. En de naam van je webshop in het ovaal in je banner is helemaal niet leesbaar.

"Niet goed, geld terug" vind ik persoonlijk niet echt een usp als je vervolgens niet meer doet dan wettelijk verplicht is.

Maak van "Meld je aan ..." een linkje naar de inschrijfpagina. Dan hoef ik niet te zoeken.

Je productinformatie is wat mij betreft te summier. Bij een ketting zou ik bijvoorbeeld minimaal willen lezen van welk materiaal die gemaakt is, hoe lang die is en wat voor sluiting die heeft.

Verplicht een account te moeten aanmaken is voor veel mensen een (te) grote drempel.

Bij de veelgestelde vragen zeg je onder "Verplichtingen herroepingsrecht": "Let op, de verzendkosten zijn voor jouw ..." (dat moet overigens "voor jou" zijn), waarmee je de indruk wekt de verzendkosten van jou naar klant niet te retourneren, maar dat is niet conform de Wet Koop op Afstand en ook niet conform jouw eigen Algemene Voorwaarden.

Je zegt "onze adresgegevens staan onder aan de website", maar daar vind ik ze niet.

Klantenservice zonder telefoonnummer zou voor mij een reden zijn om niet bij je te kopen. Niets zo irritant als verplicht via e-mail te moeten communiceren als er bijvoorbeeld iets niet goed is gegaan. Het past wat mij betreft ook niet bij je opmerking dat de "nazorg groter is".

Loop je teksten nog even na op taalfouten. En spreek je bezoeker consistent aan met "u" of "je".

• 0

Hallo,

Naast de duidelijke feedback van John, zie ik nog een paar verbeterpuntjes:

- De banner is een slider, dit is echter niet duidelijk. Misschien dat je het in kan stellen dat de slider automatisch de volgende afbeelding laat zien?

- Er ontbreekt een Favicon

- Het logo op de banner (eerste afbeelding) is erg moeilijk leesbaar. Het logo spreekt mij overigens niet zo aan. Heb niet duidelijk wat (welke stijl) je wilt uitstralen met dit logo.

- Bij de producten heb je 3 tabs. Ik vraag me af of de tab "trefwoorden" een meerwaarde heeft voor de bezoeker.

Hoop dat je er iets mee kunt.

www.logowerkplaats.nl wil startende ondernemers in staat stellen om met een krachtig logo en een opvallend en mooie huisstijl een professionele start te maken met hun bedrijf. Dit tegen de beste prijs/kwaliteit verhouding. Jij bepaalt namelijk zelf de prijs.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar