Vanuit loondienst wil ik als freelancer aan de slag. Ik heb vandaag via internet een VAR-WUO aangevraagd, maar na de laatste stap krijg ik de melding dat verwerking tot 8 weken kan duren. Ook kon ik niet veel uren aangeven omdat ik per 1 oktober uit dienst ga.
Mijn vragen zijn;
- Duurt het inderdaad 8 weken,of is het in de praktijk korter? Acht weken is vervelend als ik in de tussentijd een klus wil zoeken.
- Ik lees her en der dat het nogal de vraag of je die VAR krijgt, indien je in het laatste kwartaal van het jaar gaat freelancen. Klopt dat, of valt dat in de praktijk mee?
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Instruments
Instruments
Vanuit loondienst wil ik als freelancer aan de slag. Ik heb vandaag via internet een VAR-WUO aangevraagd, maar na de laatste stap krijg ik de melding dat verwerking tot 8 weken kan duren. Ook kon ik niet veel uren aangeven omdat ik per 1 oktober uit dienst ga.
Mijn vragen zijn;
- Duurt het inderdaad 8 weken,of is het in de praktijk korter? Acht weken is vervelend als ik in de tussentijd een klus wil zoeken.
- Ik lees her en der dat het nogal de vraag of je die VAR krijgt, indien je in het laatste kwartaal van het jaar gaat freelancen. Klopt dat, of valt dat in de praktijk mee?
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/46567-var-wuo-aanvraag-duurt-8-weken/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
4 antwoorden op deze vraag