Ga naar inhoud
  • 0

top-5 redenen van ontevreden klanten

Aanbevolen berichten

1 antwoord op deze vraag

  • 0
Moderator+     11,2k 478

Consument vindt eerlijkheid uiterst belangrijk

[bron: MKB nieuwsbrief]

 

De hedendaagse consument vindt bij het verrichten van een zakelijke

transactie menselijke waarden als respect, eerlijkheid en vriendelijkheid

belangrijker dan traditionele factoren als het product, de prijs of de

service zelf. ...

Lees verder : Lees verder >>>

 


Netwerken: Het gaat er niet om wie je bent, maar wie je kent !

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Verberg sidebar
  • Wie is er online?
    11 leden, 216 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 65.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.