zrski Geplaatst: 9 augustus 2002 zrski 4,5k 26 Geplaatst: 9 augustus 2002 Het volgende artikel vind ik wel de moeite waard. - Top-5 van unhappy klanten Moraal van het verhaal, zorg goed voor je bestaande klanten! ;) HL-er van het eerste uur (& proud of it) follow me on twitter http://www.twitter.com/dhettema fuk spelvouten Link naar reactie
0 Mikky Vrolijk In Memoriam Geplaatst: 16 augustus 2002 Mikky Vrolijk In Memoriam Retired Mod 11,3k 479 Geplaatst: 16 augustus 2002 Consument vindt eerlijkheid uiterst belangrijk [bron: MKB nieuwsbrief] De hedendaagse consument vindt bij het verrichten van een zakelijke transactie menselijke waarden als respect, eerlijkheid en vriendelijkheid belangrijker dan traditionele factoren als het product, de prijs of de service zelf. ... Lees verder : Lees verder >>> Netwerken: Het gaat er niet om wie je bent, maar wie je kent ! Link naar reactie
zrski
zrski
Het volgende artikel vind ik wel de moeite waard.
- Top-5 van unhappy klanten
Moraal van het verhaal, zorg goed voor je bestaande klanten! ;)
HL-er van het eerste uur (& proud of it)
follow me on twitter http://www.twitter.com/dhettema
fuk spelvouten
Link naar reactie
Aanbevolen berichten
1 antwoord op deze vraag