Ik denk dat iedereen het wel herkent, koude acquisitie doe je met een normale telefoonlijn en een XLS op je desktop... die begint leuk, totdat je wat langer bezig bent en dan ben je totaal het overzicht kwijt.
Dan ga je over op een CRM systeem, en voor je het weet heb je een dagtaak aan het aanmaken van relaties/contacten/mails/bel-afspraken.... Met het resultaat dat je een steeds verder groeiende takenlijst ziet die je maar niet af kunt werken.
Als je je hier niet in herkent, dan doe je het goed... maar ik liep hier vroeger in ieder geval vaak tegenaan.
Inmiddels heb ik een leuk lopend internet bedrijf en wil ik graag met stagiairs gaan werken en die koude acquisitie laten doen, zodra ik zie dat ze het goed doen dan kunnen ze als bijbaan aanblijven. Maar nou wil ik ervoor zorgen dat ze een zo efficient mogelijke werkplek hebben.
Dus nou wil ik toe naar een mini-callcentre-oplossing.
Iets wat easy aan te sluiten is, liefst een SAAS met VOIP. Zodat ik met een internet verbinding en een computer + VOIP headset er al bijna ben. Iets wat dus schaalbaar is zodat ik eenvoudig naar meerdere stagiairs kan gaan, ze eventueel vanuit huis kan laten werken door ze op afstand in te laten loggen waarbij ik WEL de mogelijkheid heb om ze te monitoren (aantal calls en automatisch opnemen van gesprekken).
Mijn vraag is, wat is nou een goede oplossing om hiervoor te gebruiken. Heeft iemand hier ervaring mee ? (ennuh, liefst niet te duur natuurlijk)
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Marinus van den Elshout
Marinus van den Elshout
Beste mensen,
Ik denk dat iedereen het wel herkent, koude acquisitie doe je met een normale telefoonlijn en een XLS op je desktop... die begint leuk, totdat je wat langer bezig bent en dan ben je totaal het overzicht kwijt.
Dan ga je over op een CRM systeem, en voor je het weet heb je een dagtaak aan het aanmaken van relaties/contacten/mails/bel-afspraken.... Met het resultaat dat je een steeds verder groeiende takenlijst ziet die je maar niet af kunt werken.
Als je je hier niet in herkent, dan doe je het goed... maar ik liep hier vroeger in ieder geval vaak tegenaan.
Inmiddels heb ik een leuk lopend internet bedrijf en wil ik graag met stagiairs gaan werken en die koude acquisitie laten doen, zodra ik zie dat ze het goed doen dan kunnen ze als bijbaan aanblijven. Maar nou wil ik ervoor zorgen dat ze een zo efficient mogelijke werkplek hebben.
Dus nou wil ik toe naar een mini-callcentre-oplossing.
Iets wat easy aan te sluiten is, liefst een SAAS met VOIP. Zodat ik met een internet verbinding en een computer + VOIP headset er al bijna ben. Iets wat dus schaalbaar is zodat ik eenvoudig naar meerdere stagiairs kan gaan, ze eventueel vanuit huis kan laten werken door ze op afstand in te laten loggen waarbij ik WEL de mogelijkheid heb om ze te monitoren (aantal calls en automatisch opnemen van gesprekken).
Mijn vraag is, wat is nou een goede oplossing om hiervoor te gebruiken. Heeft iemand hier ervaring mee ? (ennuh, liefst niet te duur natuurlijk)
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/47489-mini-call-centre-binnen-mn-eigen-bedrijf/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
0 antwoorden op deze vraag