Ga naar inhoud
Sidebar tonen Sidebar tonen

Mastermind groepen

Geplaatst:

upbeat

Mastermind is een principe bedacht door Napoleon Hill. Voor meer info over Mastermind: http://player.vimeo.com/video/110185734

Of lees het boek Think and Grow Rich.

Ik zie een Mastermind als een springplank voor . :)

Wat ik zoek is een groep ondernemers of ondernemende mensen die net als ik graag business boeken lezen. En te brainstormen over het boek en over het ondernemen. Om elkaar verder te helpen, aangezien meer minds meer zullen bereiken dan 1. Of doorgaans het makkelijker zullen maken.

Ik zoek mensen uit Haarlem, of directe omgeving om een groep te vormen. Of zoek een bestaande groep in Haarlem (of directe omgeving) die op zoek zijn naar een nieuw lid.

Weet iemand waar een groep is? Of wie wil zich bij mij aansluiten om maandelijks te meeten?

Featured Replies

Geplaatst:

Highio

Goedenavond upbeat,

zoals je nu opent, is dit meer iets voor vraag&aanbod i.p.v. een discussietopic.

Welke kant wil je op? Hier en nu online discussiëren over bijvoorbeeld het nut van dit soort groepen of zoek je ervaringen? Dan blijft het topic open.

Zoek je nieuwe leden of aansluiting bij een bestaande groep? Herhaal je oproep dan s.v.p. als aangeboden/gevraagd.

De zoekfunctie geeft op mastermind oude, minimale zoekresultaten, maar misschien kun je iets breder zoeken voor meer resultaat.

Modgroet,

Highio

"The secret is to take an existing product, service or concept and then take it up a level by applying your own vision and creativity."

Geplaatst:

upbeat

• Auteur

Ik heb het vraag&aanbod kopje gemist. Ik zocht al naar zoiets, omdat het wel gaat om een groep te vinden. Danwel zelf te organiseren.

Geplaatst:

Highio

Ik zie dat je inmiddels een oproep geplaatst hebt. Dit draadje gaat daarmee op slot.

Modgroet,

Highio

"The secret is to take an existing product, service or concept and then take it up a level by applying your own vision and creativity."

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuw account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.