Ga naar inhoud

Happy Transaction

Geplaatst:

Mikky Vrolijk

Column uit Emerce: Zaterdag, 10 Augustus 2002 - Happy Transaction 2

 

In het tweede deel van zijn betoog over het verschijnsel Happy

Transaction gaat Job Franken dieper in de communicatiemix die nodig

is om te komen tot de Happy Transaction. Kiezen we voor bereik of

geven we de voorkeur aan interactie? Gaan we voor de experience op

locatie (waarmee slechts een beperkte groep wordt bereikt) of kunnen

we toch beter terecht bij de niet-interactieve massamedia televisie

en radio?

Lees verder op: http://www.emerce.nl/archives/nieuws/column/14216.html

 

Netwerken: Het gaat er niet om wie je bent, maar wie je kent !

Featured Replies

Er zijn geen berichten om weer te geven
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuw account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.