• 0

Sales en Online Marketing zakenpartners gezocht (Big Data, Behavioral Targeting)

Als Freelance programmeur kom ik bij veel bedrijven en zie ook veel mogelijkheden in de ICT markt. Ik heb hierbij altijd interesse gehad in de technische en commerciële ontwikkelingen in de online marketing.

 

Ik ben het afgelopen jaar meer technische kennis gaan opdoen in Big Data en Behavioral Targeting en heb hierin dan veel ideeën die ik wil uitzetten; in een nieuw, op te starten bedrijf.

 

Vanuit een zakelijk perspectief ben ik van mening dat ik hulp nodig heb in het commerciële vlak van deze ideeën; en ben dus op zoek naar solide zakenpartners met ervaring die zo'n uitdaging willen aangaan.

 

Hierbij denk ik dus aan een Techniek, Sales en Online Marketing rol. In deze setting kunnen we sterk zijn op 3 vlakken. Hierbij zal ik dus de Technische rol gaan vervullen.

 

Heeft iemand tips hoe ik dit het beste kan aanpakken?

En misschien weet waar ik de juiste zakenpartners kan vinden?

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

3 antwoorden op deze vraag

  • 0

 

Ook grote bedrijven hebben doorgaans kleine marketing- en marktonderzoekafdelingen. Die besteden veel uit aan bureaus en consultants. Zij weten doorgaans meer van tools. Daar kun je dus op mikken.

 

Gaan het om online behaviour of straat- en winkelgedrag?

 

Voornamelijk online behaviour, tracking en statistieken.

 

'k werk vaak bij die `grotere bedrijven` en ondersteun in de technische implementatie.

Heb duidelijke online software `tools` in mijn hoofd, ... waarvan ik weet dat ik kan concurreren.

 

Belangerijkste is dat het aan de man gebracht moet worden :)

Link naar reactie
  • 0

Beste Fvmunster,

 

ik doe zelf business development voor ICT organisaties en help ze o.a. met het genereren

van new business. Jou plannen sluiten erg aan op de zaken die ik wil toevoegen aan

mijn diensten. Dus ik zou het erg interessant vinden om met jou van gedachten te wisselen,

aangezien ik veel aanknopingspunten zie en we wellicht samen kunnen werken.

 

Mocht je interesse hebben stuur mijn anders even een privebericht naar humpesn@hotmail.com

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    4 leden, 134 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 80.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.