Een paar vrienden en ik zijn grote fan van auto's en vooral American Muscle Cars, we zouden met ons vijven graag een tuning shop willen beginnen vooral gericht op de categorie 'American Muscle Cars'
Maar we zijn ook groot fan van racen met onze wagens op het circuit en doen dat ook regelmatig
(Een beetje het idee van Fast and Furious voor degene die die films kennen)
We willen onze shop/werkplaats zoals daar (op zelfde manier)
Maar onze vraag is; wat is er allemaal mogelijk etc.
Zelf heb ik altijd al naar Amerika willen gaan en daar gaan wonen en zo een shop hebben en mijn vrienden denken daar het zelfde over
Zijn nu erg aan het twijfelen tussen hier beginnen of dat we met z'n tienen naar Amerika gaan (Vriendinnen/Vrouwen mee natuurlijk)
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
MikeProost
MikeProost
Hallo allemaal,
Een paar vrienden en ik zijn grote fan van auto's en vooral American Muscle Cars, we zouden met ons vijven graag een tuning shop willen beginnen vooral gericht op de categorie 'American Muscle Cars'
Maar we zijn ook groot fan van racen met onze wagens op het circuit en doen dat ook regelmatig
(Een beetje het idee van Fast and Furious voor degene die die films kennen)
We willen onze shop/werkplaats zoals daar (op zelfde manier)
Maar onze vraag is; wat is er allemaal mogelijk etc.
Zelf heb ik altijd al naar Amerika willen gaan en daar gaan wonen en zo een shop hebben en mijn vrienden denken daar het zelfde over
Zijn nu erg aan het twijfelen tussen hier beginnen of dat we met z'n tienen naar Amerika gaan (Vriendinnen/Vrouwen mee natuurlijk)
Alvast bedankt, Mvg Mike (en Crew)
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/48888-een-auto-tuning-bedrijf-beginnen/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
52 antwoorden op deze vraag