• 0

KvK banner

Gast Verwijderd account

Recent zag op een aantal websites, van ondermeer HL leden, een KvK banner die een link geeft naar de bedrijfsinformatie van de betreffende onderneming.

 

Op zich is dit aardig, maar de geboden informatie is wel erg summier. Enkel NAW. Voor meer informatie dien je te betalen en mijns inziens fors, gezien de kwaliteit van de gegevens.

 

Al jaren betaal ik de KvK bijdrage, die ik hoog vind gezien de toegevoegde waarde van de KvK. Indien je als betalende ondernemer ook nog eens moet betalen voor informatie die in een geautomatiseerde database zit, vind ik dat een beetje krom.

 

Enfin. Met andere woorden:

Het plaatsen van een KvK banner is mijns inziens slechts reclame maken voor de diensten van de KvK.

 

Ben benieuwd naar de reacties.....

 

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

5 antwoorden op deze vraag

  • 0

<

Het plaatsen van een KvK banner is mijns inziens slechts reclame maken voor de diensten van de KvK.>>

 

Tja, ze moeten enerzijds hun eigen broek ophalen en anderzijds mogen ze niet concurrend bezig zijn (het kaas van het brood van hun leden eten). Een beetje twee slachtig ja.

 

Wat zou er gebeuren als je als ondernemer een dergelijke functionaliteit zou gaan aanbieden....ik denk dat ze zich dan terug moeten trekken...

 

Weer een gaatje in de markt....

 

Perry

Link naar reactie
  • 0

Mijn bijdrage aan de KvK-Rotterdam is de afgelopen jaren enkel teruggelopen, en dat in een periode dat alles duurder wordt... dit is mede dankzij de automatisering bij de KvK....

 

De info die ik vind op het KvK is misschien summier maar kosten doet het geen drol.... voor een tientje heb ik alle financiele gegevens van een BV...

Bij Attradius, Dun en Bradstreet en andere bedrijven betaal je zo'n 40 Euro of meer en die gegevens zijn zeker niet uitgebreider en/of recenter....

 

 

Egbert Punter

Link naar reactie
  • 0

De info die ik vind op het KvK is misschien summier maar kosten doet het geen drol.... voor een tientje heb ik alle financiele gegevens van een BV...

 

maar die gegevens heb je niet wanneer iemand een banner plaatst, toch?

Mijn naw-gegevens en kvk nummer staan al op de site, het KvK bannertje geeft de klant alleen een snelle mogelijkheid dit te controleren. Baat het niet dan schaadt het niet dacht ik en plaatste de banner. Vervolgens bleek er een leuke rechthoek te verschijnen omdat de kvk-site uit de lucht was, tja wat heb ik daar nou aan.

 

VrGr

Het is geen topprestatie om nooit te vallen, maar om na het vallen weer op te staan.

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    10 leden, 130 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.