• 0

Uitnodiging om in een BV te stappen, doen?

Ik ben gevraagd te werken voor een bedrijf dat zich bezig houdt met recruitement. Ik ga de HRM en office management oppakken. Het bedrijf wordt opgezet door twee ervaren mannen en ik weet zeker dat het goed gaat lopen. Op dit moment is er echter geen geld, daar is nooit onduidelijkheid over geweest. We hebben afgesproken dat het bedrijf een schuld aan mij opbouwt voor de gewerkte uren. Inmiddels is mij gevraagd of ik geen aandelen in het bedrijf wil. Ik ben nooit met die intentie hieraan begonnen maar sta er in principe wel voor open. Uiteraard heb ik op internet gezocht of dit verstandig is maar de uitleg die ik vind staat vol jargon. Kan iemand mij in 'Jip en Janneke-taal' uitleggen waarop ik moet letten en waar de addertjes zitten of bij wie ik voor een goed en betrouwbaar advies terecht kan? Ik ben onervaren in het ondernemerschap. Hartelijk dank, TBP

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

4 antwoorden op deze vraag

  • 0

Er is tot nu weinig geïnvesteerd in de zin van geld en materialen. We werken vanuit huis en hebben allemaal zelf de beschikking over kantoorruimte en communicatiemiddelen. Genoeg om op te starten. Ik zou nog kunnen instappen op basis van ervaring en kennis, van inkopen is amper sprake. We hebben het nog niet gehad over de eventuele verdeling van de aandelen.

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    0 leden, 151 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 80.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.