• 0

Relatief kleine financiering

Hallo allemaal,

 

Ik heb mij speciaal voor deze vraag aangemeld. De situatie in het kort:

 

Ik neem een onderneming over. Dwz een stukje neem ik over en een stukje begin ik zelf nieuw. Ik heb op voorhand 1 klant voor het komende jaar. Deze gaik per maand achteraf factureren. Dat is een fijn en zeker gevoel! Gaat om een bedrag van 1000 per maand ongeveer.

 

Nu moet ik een paar investeringen doen. Dit gaat om een bedrag van 7,5k. 2,5 heb ik zelf. Ik mis dus 5.000 euro.

Er is geen bank die dit doet, fff is geen mogelijkheid, qredits duurt lang....

 

De vraag is dus, wat is een relatief vlotte manier om dit te financieren??

 

Ik heb er aan gedacht om de reeds aanwezige opdrachtgever om een vooruit betaling te vragen maar wil naar hem ook niet raar overkomen... Of is dit in jullie ogen geen vreemde vraag?

 

Ik hoop dat hier de gouden tip tussen zit!

Het gaat overigens om wat inventaris.

 

 

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

  • 0

Wat ik mensen ga aanbieden: 6 mensen krijgen een exclusief ticket om over 2 maanden met elkaar met mij een dag mee te gaan. Deze mensen betalen vooruit allemaal 250 euro. Hiermee kan ik mijn vliegende start maken en heb ik geld om hen over 2 dagen een prachtig verzorgde dag te geven.

 

Dat is een vorm van crowdfunding die best veel toegepast wordt, o.a. door crowdfundkoningin Petra de Boevere.

 

Of je dit idee met deze prijsstelling in deze korte tijd verkocht krijgt, daar kunnen we zonder verdere info natuurlijk niks over zeggen. Ik weet niet of je net als Petra kunt bogen op 13.000 volgers op Twitter, dat schijnt enorm te helpen :-\

 

 

Op 20 juli 2016 ontvingen wij het trieste bericht dat Marcel is overleden.

Marcel was een meer dan gewaardeerd deelnemer aan ons forum ! We zullen hem missen!

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    6 leden, 123 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.