Ik heb een nieuw businessplan en wil daar een nieuw internetbedrijf (eenmanszaak) voor oprichten. De kosten voor website, app, enz financier ik met privégeld (deels verdient in loondienst). De ontwikkeling van de site, app wil ik laten doen bij mijn eigen webdevelopment bedrijf, een VOF waarvan ik 50% eigenaar ben, maar omdat ik weinig uren in de VOF maak, ca 10% vd winst ontvang.
Mijn vraag is, kan ik de kosten van mijn nieuwe bedrijf (dat ook kan mislukken) volledig aftrekken als deze kosten gelijkertijd opbrengsten zijn voor mijn VOF, waarin ik al jaren deel in ca 10% vd winst?
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Roy
Roy
Ik heb een nieuw businessplan en wil daar een nieuw internetbedrijf (eenmanszaak) voor oprichten. De kosten voor website, app, enz financier ik met privégeld (deels verdient in loondienst). De ontwikkeling van de site, app wil ik laten doen bij mijn eigen webdevelopment bedrijf, een VOF waarvan ik 50% eigenaar ben, maar omdat ik weinig uren in de VOF maak, ca 10% vd winst ontvang.
Mijn vraag is, kan ik de kosten van mijn nieuwe bedrijf (dat ook kan mislukken) volledig aftrekken als deze kosten gelijkertijd opbrengsten zijn voor mijn VOF, waarin ik al jaren deel in ca 10% vd winst?
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/49932-kosten-voor-een-nieuw-bedrijf-aftrekken-bij-mijn-andere-webdevelopment-bedrijf/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
0 antwoorden op deze vraag