• 0

Hypotheek voor appartement verhuur

Hallo allemaal,

 

Ik woon in de regio zeeland en heb hier een eigen installatiebedrijf waar ik een redelijk inkomen uit kan halen voor mezelf en mijn gezin. Nu is er hier erg veel toerisme en veel mensen verhuren hier appartementen, huisjes, kamers, schuren noem het maar op aan toeristen. Dit is voor veel mensen mooie bron van inkomsten.

 

Nu zouden wij hier zelf graag ook mee willen beginnen. Mijn ouders verhuren al lange tijd een aantal appartementen met een gemiddelde opbrengst van 15K per jaar.

 

Nog voordat er een pand in de verkoop komt hebben wij de kans dit land te kopen. Exacte prijs is nog niet genoemd door de huidige eigenaar maar zal rond de 400k liggen. Naar mijn inzicht kunnen hier 3 appartementen gecreëerd worden + een eigen privé woning voor mij zelf.

 

nu is mijn vraag of er mogelijke financiering hier voor te vinden zijn, zonder dat ze 200k aan eigen geld van mij vragen. Mijn vermogen is vrij weinig en eigen inbreng zal niet meer zijn dan het zelf ombouwen van de bestaande kamers tot appartement.

 

Inkomen uit mijn bedrijf is ongeveer 30k bruto per jaar. Partner inkomen ongeveer 15k bruto in vaste loondienst. Bedrijf betreft een eenmanszaak en bestaat ruim 4,5 jaar. Omzet 2013 50k omzet 2014 100k omzet 2015 100k tot op heden met een goede portefeuille voor de rest van het jaar.

 

Wie kan ons een aanwijzing in de juiste richting geven? Alle hulp is welkom!

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

1 antwoord op deze vraag

  • 0

Beste Fhogeweg,

 

allereerst welkom op ondernemersforum Higherlevel. Dit is eerder een financierings- of beleggingsvraagstuk boven een ondernemersvraag binnen het thema innovatie en ondernemerschap. Daarom sluit ik dit topic. Misschien een mooie kans voor je ouders? Mooie groeicijfers voor het installatiebedrijf!

 

Modgroet,

 

Highio

 

 

"The secret is to take an existing product, service or concept and then take it up a level by applying your own vision and creativity."

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    5 leden, 195 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.