ik zit met een vraag: Ik heb spullen in een container ergens opgeslagen en heb niet meer dan een vrachtbrief, maar wil de eigenaar van de opslagruimte een soort verklaring op laten stellen dat de spullen van mij zijn wat voor zaken moet ik zoal in dit document vermelden naast het containernummer, zijn en mijn gegevens?
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
AG Consulting
AG Consulting
Hallo,
ik zit met een vraag: Ik heb spullen in een container ergens opgeslagen en heb niet meer dan een vrachtbrief, maar wil de eigenaar van de opslagruimte een soort verklaring op laten stellen dat de spullen van mij zijn wat voor zaken moet ik zoal in dit document vermelden naast het containernummer, zijn en mijn gegevens?
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/50596-eigendoms-overeenkomst/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
3 antwoorden op deze vraag