Mijn gevoel bij Higherlevel tegenwoordig...

Aanbevolen berichten

Tja, moeite doen, dat zit er bij sommige posters nog niet echt in.

 

En ergeren aan "reeds beantwoorde vragen" , "hoe ziet mijn website er uit" en whatever doe ik al niet meer echt.

 

Meestal sluit ik HL dan maar af als ik dit soort vragen weer tegen kom.

 

Ik ben nog steeds van mening dat het leden bestand opgeschoond mag worden. Het is leuk om te zien dat er al 7859 zijn, maar hoeveel van deze leden zijn daadwerkelijk "actief of nog geinteresseerd in HL"?

 

Misschien een opdeling maken 7859 waarvan X actief in de afgelopen 30 dagen.

 

Het invullen van je profiel zou ik trouwens ook graag verplicht gesteld zien worden. Dan haken bepaalde individuen al bij voorbaat af. Een goede onderbouwing waarom men liever annoniem wil blijven, bijvoorbeeld om problemen bij een huidige baas/baan te voorkomen, moeten natuurlijk wel kunnen.

 

Ben het er mee eens dat een nieuwkomer niet het gevoel moet hebben dat hij/zij zich stil moet houden. Af en toe schieten er bijzondere ideeen en vragen van nieuwkomers over het forum maar steeds vaker zie ik dat de moderators hun handen vol hebben met het sturen van bepaalde posters waardoor de "echte" vragen soms in het niets verdwijnen.

 

Ook eindigen sommige discussies in welles-nietes verhalen en in sommige extreme gevallen zie ik dat er ook op het persoonlijke vlak wel eens het een en ander wordt gepost in de "veilige annonimiteit van het internet", zinloos voor ons maar wel goed voor de postings van deze of gene. Het is makkelijk om kritiek te geven op iemand vanachter je PC en niets in je profiel.

 

Ik vind het ook jammer dat er leden zijn die geen antwoordt of opmerking willen of durven geven over of op een onderwerp waar zij geen expert in zijn. Dit komt waarschijnlijk ook door het aantal vragen over karma die er steeds opduiken.

 

Anyway, ik ga nu slapen. Wellicht dat ik later nog wat toevoeg.

 

 

 

Link naar reactie

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuw account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    6 leden, 197 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.