• 0

Iemand die mijn ondernemingplan even wil bekijken

Gast Edwinvdw

Eindelijk is mijn ondernemingsplan af.

 

Ik heb alleen het idee dat ik nog wat vergeet, of dat het beter kan, dus als er iemand is die ik het plan kan mailen graag.

 

ik zet hem liever nog niet meteen op het forum, mocht hij goed genoeg zijn wil ik hem wel publiceren zonder mijn persoonlijke gegevens (ik maak deze dan fictief)

 

Eerlijk gezegd is hij ook een beetje in haast gemaakt, gezien ik nu geeneens geld heb voor boodschappen, moet het plan snel tot resultaten leiden.

ik heb al geinstrseerden gevonden.

 

 

 

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

13 antwoorden op deze vraag

  • 0
Gast Edwinvdw

De meeste mensen zijn niet volslagen onbekend.

ze komen al een lange periode op dit forum.

Ik heb liever dat een iemand teveel maijn ondernemingplan ziet dan dat ik een plan indien dat rammelt aan alle kanten

Link naar reactie
  • 0

zoals ik al eerder zei: je kunt beter nú een onvoldoende halen en je huiswerk moeten overdoen, dan dat je over drie maanden failliet gaat.

 

ik vind het juist goed en moedig dat ondernemers in spé hier hun plannetjes laten becommentariëren.

 

Succes!

Pitch Coach | Pitch Trainer | Public Speaker | Sparring Partner | Mentor | Pitcholoog (c)

"Your product, idea or business deserves a great pitch. I love to help you!"

Link naar reactie
  • 0

Daarnaast toch nog even het volgende.

Een ondernemersplan bestaat uit een aantal onderdelen, waaronder o.m.:

- beschrijving van de dienst of product;

- beschrijving van de productie;

- beschrijving van de marketing en verkoop;

- beschrijving van de financiën;

- beschrijving van de usp's;

- beschrijving van de ondernemer zelf.

 

Vaak bestaat er nog al wat reserve om met je businessplan naar buiten te treden. Weest gerust: dat is niet nodig.

 

Realiseer je dat de unieke propositie bestaat uit het product/dienst/niche/etc maar vooral uit de unieke ondernemer zelf.

 

Doordat ieder mens en ondernemer uniek is, is het dus eigenlijk onmogelijk elkaars businessplan 'te jatten'. Juist de ondernemer zelf is het onderscheidend vermogen.

 

Er is slechts één uitzondering: indien het product zó uniek is, dat je de first mover kan worden, en daardoor concurrentievoordeel kan halen. Je hebt dan immers een voorsprong op de concurrentie, die pas kan opstarten als jij het al op de markt hebt. Deze situatie gebeurt echter maar heel erg zelden, er zijn vrijwel geen unieke producten.

 

Blijf dromen, blijf innoveren, blijf doen!

Pitch Coach | Pitch Trainer | Public Speaker | Sparring Partner | Mentor | Pitcholoog (c)

"Your product, idea or business deserves a great pitch. I love to help you!"

Link naar reactie
  • 0

Ik zou graag je bedrijfsplan willen zien... en mijn mening willen geven.. Ik heb in de afgelopen 10 jaar, 6 bedrijven (succesvol) opgezet van horeca tot repatriering.. dus voldoende ervaring.

 

Mocht je interesse hebben in mijn reactie..stuur je bedrijfsplan naar oveekelen@gmail.com

 

Oscar

 

 

Link naar reactie
  • 0
Gast Edwinvdw

Bedankt voor uw reactie en interesse, op het moment ben ik bezig met een verhuizing, en met een nieuw ondernemingsplan, ik stuur deze u toe zodra ik hem afheb.

 

 

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    0 leden, 99 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.