• 0

(Web)shop-in-(web)shop | Online kanaal beheersing

Ik loop tegen een interesant probleem aan ...?

Stel ik ben producent van producten die ik verkoop op kanalen als:

- Premium webshops

- Mass qwantity webshops

- Retail webshops

- Small national webshops

 

Hoe kan ik als verkopende partij dan het beste mijn online kanaal beheersing inzetten?

De verkopende webshops houden op dit moment eigen voorraad.

 

Bestaan er merken die nu bijvoorbeeld al een dergelijken shop in shop methoden online toepassen. Een soort van (Web)shop-in-(web)shop dus ... ?

 

Vaak is het zo dat veel merken een bepaalde beeldbank hebben ... maar hoe kan een producent er nu vor zorgen dat zijn merk overal consistent en goed word gecomuniceert? Hoe doen groten spelers als bv boze of philips dit?

 

Zou deze uitdaging met een apart te integeren Iframe of dergrlijk opgelost kunnen worden?

 

 

Ben benieuwd naar jullie antwoorden.

Bedankt.

 

 

 

 

Digital Marketing http://agency.eoi.digital/ | Digital Transformation https://transform.eoi.digital/

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

  • 0

Ik zei eerder dat product feeds 1x per maand geüpdate worden, dit is uiteraard verschillend per aanbieder

 

Zoals daisycon asks claimt dat ze 2x per dag updaten, maar dat is vaak onzin, je kan gewoon altijd de laatste versie downloaden.

 

En mocht je een voorbeeld willen, dan kan je me even een pm sturen dan geef ik je toegang tot mijn CMS met product feeds. Zoals je kan zien in mijn vorige post (screenshot)

 

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    2 leden, 112 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.