• 0

Horeca bedrijf starten (Pool, Dart, Internet Gaming)

Hi,

 

Na 15 jaar KPN (Sales) heb ik ervoor gekozen om mijn te orienteren op een nieuwe toekomst, een die meer aansluit bij datgene wat ik leuk vindt om te doen.

 

Ik wil ik de komende maanden, waarbij KPN mijn salaris doorbetaald (tot 1 november), gaan onderzoeken of mijn "jongensdroom" omgezet kan worden in een concreet & uitvoerbaar plan.

 

Ik wil, bij voorkeur in mijn eigen Gemeente (Laarbeek) een horeca bedrijf starten waar de volgende zaken centraal staan: Pool (biljart), Dart, Internet Gaming (andere ideeen zijn uiteraard ook welkom)

 

Ik zit momenteel in de orienterende fase, hierbij is internet een heel handig hulpmiddel (zo ben ik ook op deze site beland).

 

Wie kan mij met raad & daad bijstaan? Indien iemand niet zelf mij bij kan staan maar wel een idee heeft tot wie ik mij kan wenden dan is dat uiteraard ook zeer welkom.

 

Eventueel zoek ik mensen die (bijvoorbeeld studenten, in het kader van afstudeeropdracht), mij kunnen helpen bij het opstellen van een ondernemingsplan (voorbeelden hiervan zijn wel in mijn bezit maar moeten worden toegespits op mijn idee). Ik ben zelf HBO geschoold (is wel alweer enige jaartjes geleden), ik kan dus ook zelf hierin een bijdrage leveren (als een soort meewerkend voorman).

 

Met belangstelling zie ik graag reactie tegemoet.

 

Met vriendelijke groet,

:DMark Blom;D

 

[edit]Onderstreept en bold verwijdert. Dit soort oproepen mag je bij vraag en aanbod plaatsen[/edit]

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

2 antwoorden op deze vraag

  • 0

Zou het niet verstandiger zijn om zelf het ondernemingsplan op te stellen? Zo zal je zelf moeten nadenken hoe je alles gaat opzetten. Het gaat wel om jouw toekomst en jongensdroom.

 

Met specifieke vragen bij het opstellen van je ondernemingsplan is dit een goed forum voor ideeen en suggesties.

 

Succes

Link naar reactie
  • 0

Mee eens Glassie.

 

Starten in de horeca.....Op zich denk ik dat er voor je concept een markt is, maar zorg inderdaad dat je eerst alles goed verkend.

 

- Kijk op www.horeca.org (koninklijke horeca Nederland)

- www.bedr-horeca.nl

- Heb wat gesprekken met mensen uit de branche

- www.rabobank.nl (cijfers en trends)

- Financiering is lastig in de horeca. Hoe kom je aan geld?

 

Als je alles in een handzaam businssplan hebt verwerkt met realistische financiele balansen wil ik er absoluut naar kijken.

 

Suc6 JW

Coffee-star | espressobars

www.coffee-star.nl

Quote: Kijk niet naar wat vandaag kan, maar denk aan wat morgen mogelijk is.

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    1 lid, 212 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.