Van de week bedacht ik me dat het misschien interessant kan zijn om het forum, dat wij hebben opgezet, onder te brengen in een stichting los van onze VOF. We willen de mogelijkheden mbt het adverteren op het forum afgescheiden houden van VOF. De stichting zal geen winst oogmerk hebben en wij willen de tijd die we besteden aan het forum dan vanuit de VOF doorberekenen aan de stichting.
Op deze manier willen we de opbrengsten van de advertenties onbelast laten. Maar mij is nog niet helemaal duidelijk wat de juridische gevolgen zijn, als we dit gaan uitvoeren.
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Iceman
Iceman
Van de week bedacht ik me dat het misschien interessant kan zijn om het forum, dat wij hebben opgezet, onder te brengen in een stichting los van onze VOF. We willen de mogelijkheden mbt het adverteren op het forum afgescheiden houden van VOF. De stichting zal geen winst oogmerk hebben en wij willen de tijd die we besteden aan het forum dan vanuit de VOF doorberekenen aan de stichting.
Op deze manier willen we de opbrengsten van de advertenties onbelast laten. Maar mij is nog niet helemaal duidelijk wat de juridische gevolgen zijn, als we dit gaan uitvoeren.
Heeft iemand hier ervaring mee?
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/5204-forum-in-een-aparte-stichting-onderbrengen/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
6 antwoorden op deze vraag