Email gewoon op het web? Oei!

Aanbevolen berichten

Even een vraag aan de moderators van dit forum.

 

Is het mogelijk om te zorgen dat er een verandering plaatsvindt op het forum aangaande het profiel.

 

Het viel me op dat ik als 'mstyle' vrolijk verscheen op google. Dan wel in de form van mijn profiel op dit forum inclusief email! (fijn voor de spammers).

Aangezien het email noodzakelijk is heb ik een voorstel.

 

Is het mogelijk om alle volgende pagina's na de index van dit forum niet te laten indexeren, of anders het email op een of andere manier te verbergen of niet verplicht te stellen.

Wel verplicht bij aanmelding, maar eventueel te wijzigen na aanmelding.

Ik heb bij mij inmiddels een fake-email,maar da's voor eventuele business via dit forum ook niet echt handig.

Link naar reactie

De vindbaarheid van je email adres wordt al enigszins beperkt door het niet zomaar als tekst weer te geven maar geencodeerd. Hierdoor is het moeilijker voor de software van spammers om je email adres te achterhalen. Als je wat weet over HTML: kijk naar de bron van je bericht/profiel en dan zie die "mailto:m@m.com" ipv je email adres.

 

Daarnaast heb je de optie om in je profiel je e-mail adres te verbergen. Is een handigere optie van een fake adres volgens mij. Naast je email adres kunnen bezoekers je ook een persoonlijk bericht sturen. Misschien iets hogere drempel maar wel helemaal veilig voor je mailadres.

 

Ook kun je (afhankelijk van de mogelijkheden van je provider) een apart email adres gebruiken voor dit forum.

 

Niet verder dan de index laten indexeren is niet zo'n goed idee. Dat zou de vindbaarheid van dit forum wel erg beperken.

Link naar reactie

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuw account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    7 leden, 120 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.