Ik zit te peinzen waarmee je nu eerst start: ondernemingsplan is zo goed als af, op lokatie na. Stap je nu eerst naar de bank , kvk etc voordat je een ruimte zoekt, of zoek je een ruimte en ga je dan naar de bank?
Ik heb een lening nodig, dus een bank nodig. Maar punt is als ik tegen een leuke ruimte aanloop dan kan ik niet binnen een week een financiering regelen en anderzijds als ik eerst naar de bank ga heeft mijn ondern.plan geen lokatie.....
wat is nu slim?
Ik ben in het verleden wel bezig geweest met een bestaand bedrijf overnemen dus dan is het weer heel anders als dat je zelf begint. :)
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Bunschi
Bunschi
Hallo,
Ik zit te peinzen waarmee je nu eerst start: ondernemingsplan is zo goed als af, op lokatie na. Stap je nu eerst naar de bank , kvk etc voordat je een ruimte zoekt, of zoek je een ruimte en ga je dan naar de bank?
Ik heb een lening nodig, dus een bank nodig. Maar punt is als ik tegen een leuke ruimte aanloop dan kan ik niet binnen een week een financiering regelen en anderzijds als ik eerst naar de bank ga heeft mijn ondern.plan geen lokatie.....
wat is nu slim?
Ik ben in het verleden wel bezig geweest met een bestaand bedrijf overnemen dus dan is het weer heel anders als dat je zelf begint. :)
Graag jullie reactie!
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/5284-waarmee-eerst-starten/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
3 antwoorden op deze vraag