ik bied producten te koop aan via een site waar mensen door middel het tegen elkaar op bieden een product kunnen kopen.
dus geen site als marktplaats waar mensen de aanbieder benaderen en een bod plaatsen wat ze weer in kunnen trekken, maar meer in de zin van bva-auctions troostwijk-auctions enz. waar een kijkdag is waar producten bezichtigd kunnen worden waarna ze online een of meerdere biedingen plaatsen en bij het verstrijken van de biedtermijn het product als hoogste bieder gekocht hebben.
aan welke wettelijke eisen moet ik hierbij voldoen
moet er een onafhankelijke notaris toezicht houden?
moet ik ergens geregistreerd zijn of aangemeld worden?
moet mijn administratie inzichtelijk zijn voor bepaalde controleurs ?
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
dowo
dowo
stel ik wil een veilingsite beginnen,
ik bied producten te koop aan via een site waar mensen door middel het tegen elkaar op bieden een product kunnen kopen.
dus geen site als marktplaats waar mensen de aanbieder benaderen en een bod plaatsen wat ze weer in kunnen trekken, maar meer in de zin van bva-auctions troostwijk-auctions enz. waar een kijkdag is waar producten bezichtigd kunnen worden waarna ze online een of meerdere biedingen plaatsen en bij het verstrijken van de biedtermijn het product als hoogste bieder gekocht hebben.
aan welke wettelijke eisen moet ik hierbij voldoen
moet er een onafhankelijke notaris toezicht houden?
moet ik ergens geregistreerd zijn of aangemeld worden?
moet mijn administratie inzichtelijk zijn voor bepaalde controleurs ?
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/52914-wettelijke-eisen-aan-veilingsite/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
3 antwoorden op deze vraag