zou een NEN hiervoor nuttig zijn? Heeft dit veel invloed op het werk van online-marketeers, of is dit voor de marketeers zelf een otnwikkeling in de marge?
NEN, het centrum van normalisatie, gaat een onderzoek doen naar een norm voor meetmethoden voor online advertenties. Het centrum noemt betrouwbaarheid van adverteren op internet ‘van cruciaal belang’.
NEN vindt dat duidelijk moet worden welke aspecten de norm voor meetmethoden voor on line advertenties moet omvatten. Verder wil het centrum in kaart brengen of de scope nationaal of internationaal moet zijn en ‘wat het draagvlak in Nederland is om een dergelijke norm te ontwikkelen’.
Het Nederlands belang in Europa (CEN) en de wereld (ISO) wordt door NEN behartigd. Het is mogelijk om via NEN invloed uit te oefenen op ISO-normen of Europese normen
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
nonex.nl
nonex.nl
Op www.marketingonline.nl:
zou een NEN hiervoor nuttig zijn? Heeft dit veel invloed op het werk van online-marketeers, of is dit voor de marketeers zelf een otnwikkeling in de marge?
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/5386-onderzoek-normalisatiebehoefte-online-advertenties/Aanbevolen berichten
1 antwoord op deze vraag