• 0

voldoende verkeer weinig conversie

Omschrijving van je concept:

Beste HL'ers,

 

Ik heb een website die draait al meer dan 3 maanden een adwords campagne.

 

Er komt voldoende verkeer door adwords naar de website, er is een NL + Uk versie.

 

de advertentie gebied is amsterdam, engelse sprekende mensen en mensen

die de engelse taal al voertaal hebben.

 

we gebruiken de volgende landingspagina:

http://amsterdamtraveltaxi.com/?lang=en

 

klikken zijn er voldoende maar de klant besteld er niks dus weinig conversie

 

Wie kan mij helpen of laten zien waar fout is waar de pijn punten zijn.

 

Mijn dank is groot, dank u wel.

 

Omschrijf wat je tot nu toe zelf gedaan hebt hiervoor:

de adwords persoon heeft de campagne 3 maanden gedraaid

 

hij heeft analytics ingesteld en naar de data gekeken maar de adwords persoon weet niet

waar de knel punt zit.

 

De adwords persoon weet het niet.

 

Ik heb zelf ook in analytics gekeken maar zie het niet

 

Heb google adwords gebeld maar zeggen dat is niet onze taak.

 

Wat is de uitdaging die je met je concept op wil lossen:

ik wil mensen helpen snel en makkelijk een taxi te bestellen

 

Hoe is dit anders dan bestaande concepten:

alles gaat online behalve betalen

 

Wat voor feedback hoop je te krijgen:

iemand die mij de fouten/pijn punten kan laten zien

 

 

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

  • 0

Beste HL'ers,

 

Ik had jullie beloofd, hierbij de update.

 

Sorry dat het zo lang duurde, ik was afhankelijk van andere

 

De adviezen heb ik opgevolgd, helemaal opnieuw begonnen nieuwe site nieuwe naam

site is bijna af paar puntjes nog.

 

Graag hoop ik input van jullie, dus u mag weer met scherp schieten (met kritiek dan)

nieuwe site naam is:

 

https://www.onlineschipholtaxi.com

 

Alvast bedankt

voor degene die de moeite nemen om te reageren

 

groetjes,

 

Sunny

Link naar reactie
  • 0

Zo op het eerste gezicht heb je aardig wat kritiekpunten verwerkt. De boekingsmodule lijkt nu goed te werken, al kan ik ook een willekeurige stad invoeren in plaats van een exact adres dus dat zal dan nog nagebeld moeten worden.

 

Ik zou de placeholder teksten in de boekingsmodule wel wat aanpassen. Nu staat er 2 keer "start typing address", daar zou ik iets als "where do you want to be picked up" en "where do you want to go" van maken zodat het duidelijk is dat het om een ophaal en afzet locatie gaat.

 

Als ik 1 van de adressen niet invul verschijnt alleen een rood kadertje, verder geen melding. Dat kan stukken duidelijker.

 

Daarnaast is standaard de huidige tijd ingevuld, maar kom ik er later achter dat ik minimaal een half uur van tevoren moet boeken. Op zich logisch, maar vul die tijd dan ook automatisch in (huidige tijd + 30 minuten).

 

Tot slot zie ik booking summary, en dan ergens helemaal onderaan staat een klein knopje een beetje verstopt met daarop heel klein de tekst "click here to finish". Als ik daar met de muis overheen ga groeit die knop opeens en is hij ook een stuk duidelijker. Waarom is dat niet de standaard weergave, en waarom staat hij niet direct onder de booking summary?

Onder de naam Bob de webbouwer bouw en verbeter ik websites.

Daarnaast verzorg ik dj's en drive-in-shows op bruiloften, bedrijfsfeesten, verjaardagen enzovoorts.

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    4 leden, 126 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.