Jump to content

Bob de webbouwer

Legend
  • Content Count

    1,106
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    4

Bob de webbouwer last won the day on October 26 2019

Bob de webbouwer had the most liked content!

Community Reputation

104

Personal info

Register

  • What age group do you belong to?
    41-45
  • You are primarily interested in:
    ondernemen algemeen
    commercie en marketing

Company info

  1. Bij WooCommerce heb je de keuze uit vele betaalplatformen, maar Stripe is wel 1 van de grootste die vrijwel altijd ondersteund wordt. Daarmee kun je heel veel betaalmogelijkheden aanbieden, waaronder iDeal, PayPal, Sofort / Bancontant, credit cards enzovoorts. Als je graag een Nederlandse betaalprovider wilt is Mollie een prima keuze. Bij zowel Stripe als Mollie betaal je per transactie, zie hun sites voor de tarieven. Voor de verzendmethoden heb je binnen WooCommerce niet perse een plugin nodig, maar een (gratis) plugin als Sendclound maakt het logistieke proces wel een stuk makke
  2. @Lisa-TCO dan haken er toch niet zo heel veel mensen af op de checkout pagina, dat is dan waarschijnlijk niet je voornaamste probleem. Misschien helpt het als je add-to-cart buttons op de shop pagina toevoegt in plaats van alleen op de productpagina? En voor de duidelijkheid een winkelwagen icoontje toevoegen aan de cart in de header? Overigens is het percentage mensen dat items in hun winkelwagen legt ook vrij laag... wellicht krijg je niet de juiste doelgroep op je site? Als bezoekers al snel je site verlaten en je een hoog bounce percentage hebt zou dat het geval kunnen zijn.
  3. Wow, prachtige website hoor Stijlvol, kleuren passen prima bij de producten, mooi! Maar dan de conversie, die is wel erg laag natuurlijk. Waar komen de meeste bezoekers vandaan? Welk percentage haakt pas af op de checkout pagina? Je biedt namelijk maar een paar betaalmogelijkheden aan, en dat zijn wellicht niet de meest gebruikte betaalmogelijkheden. Waarom geen creditcards (kan ook via PayPal maar dat weet niet iedereen), en als je veel Nederlandse bezoekers hebt iDeal? Wellicht ook enkele populaire producten op de homepage plaatsen, en de prijs ook op desktop meteen zichtbaar in p
  4. Ik vind de website er in de basis best ok uit zien. Voldoende contactmogelijkheden (die inderdaad wel wat rommelig op de website zijn geplaatst), duidelijke call to action knoppen, USPs, Google beoordelingen, aanvraagformulier direct op de homepage, je tarieven duidelijk vermeld... je doet al best veel goed. Ik zie echter ook wel wat verbeterpunten. De header is bijvoorbeeld veel te hoog. Die Google beoordelingen hoeven niet perse daar te staan, als die onder het contactformulier rechts staan is dat ook prima. Die bel ons button kan dan naast het logo (rechts uitgelijnd), maar dan wel in e
  5. Ik heb zelf al een aantal WooCommerce shops gebouwd, dat is behoorlijk gebruiksvriendelijk en als je functionaliteit nodig hebt die niet standaard in WooCommerce zit zijn er tal van plugins waarmee je die functionaliteit voor een paar tientjes kunt toevoegen. Het opzetten van een WooCommerce shop vereist wel wat (technische) kennis. Als je kijkt naar de statistieken heeft WooCommerce het grootste marktaandeel, gevolgd door Shopify. Als je gaat kijken naar sites met veel traffic (top 100k en top 10k) zie je echter dat Shopify het grootste marktaandeel heeft. Daaruit zou je kunnen opmaken da
  6. Mij - als webbouwer, maar ook als ouder - spreekt de site niet aan. Hij komt gewoon niet professioneel over. Dat komt o.a. door die groene balk met het woord "speelgoedwinkel" erin, het feit dat je maar 1 review hebt op trustpilot (die ook nog eens boven de categorieën staat), geen productreviews, de E van Categorie die niet meer op de regel past, de tekst "search" die niet vertaald is, de manier waarop je de slogan onder het logo hebt gezet, maar 2 menu items, slechts 95 producten, en ik zie zo snel geen mogelijkheid om contact op te nemen (telefoonnummer, e-mail adres, desnoods een conta
  7. Nou, dat soort artiesten verdiende voor corona gemakkelijk een gemiddeld maandsalaris per optreden van een half uurtje, en die deden ze dan vlot 5 per week. Als al dat geld dan na een half jaartje al op is... maar de geluidsbedrijven die net tonnen geleend geld geïnvesteerd hadden om alle klussen in de overvolle agenda te kunnen uitvoeren, de cateraars, de tentenbouwers, en dan nog duizenden ZZP'ers die normaal gezien door dat soort bedrijven worden ingehuurd, die kunnen echt niet meer meedoen. Maar ja, zolang er geen feesten en evenementen georganiseerd worden hebben ze geen keus. Dat ge
  8. Als ik het goed begrijp is de app alleen bedoeld voor klanten van 1 specifieke partner? Dan zou ik absoluut het logo van die partner gebruiken voor herkenbaarheid.
  9. Zo werk ik zelf ook regelmatig. Voor de meeste producten die ik promoot heb ik me gewoon ingeschreven voor hun affiliate programma (= op commissie basis), maar ik word ook af en toe benaderd door de ontwikkelaar van zo'n product met de vraag of ik een review over hen wil schrijven. Als ik dan tijdens het testen dingen tegenkom die naar mijn mening beter kunnen stuur ik de ontwikkelaar een mailtje daarover, en ik heb het al een paar meegemaakt dat ik dan binnen een paar weken een geupdate versie kreeg waarin die punten verwerkt waren.
  10. Zo dacht Steve Jobs er ook over... Maar als hij er zo over gedacht had was hij nooit verder gekomen dan die garage waar Apple begon. Als anderen het niet maken zoals jij wilt kan dat verschillende redenen hebben. Natuurlijk kan het zijn dat je gewoon met de verkeerde mensen werkt, maar het kan ook dat je niet genoeg budget hebt om het te laten doen zoals jij wilt, of dat je instructies niet duidelijk genoeg zijn. Wellicht is de Apple slogan think different ook wel op jou van toepassing
  11. Ballorig is toch helemaal geen concurrentie voor jou? Das een binnenspeeltuin, net als bijvoorbeeld Monkey Town. Die doen niets met boksen.
  12. Voor zover ik weet is er geen wet die je dit verplicht, maar veel platformen (zoals Bol.com en Amazon) stellen het gebruik van EAN codes wel verplicht. Zie ook dit topic.
  13. En het lukt ze nog ook... kreeg vorige week een mailtje van een klant of ik een stukje code wilde implementeren voor zijn online marketingcampagne door... MKB Clickservice. Ik heb hem gewezen op de bedenkelijke reputatie van dit bedrijf, daar was hij inmiddels ook al achter gekomen maar ja, hij zat er al aan vast natuurlijk. Volgens hem verliep de communicatie wel prima, maar bleven de resultaten vooralsnog uit...
EN

×

Cookies on HigherLevel.nl

Cookies are necessary for Higherlevel.nl to function properly. By using HigherLevel.nl you declare to have read and accepted our terms and conditions.

 More information   I accept