Jump to content

Digeric

Junior
  • Content Count

    27
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

3
  1. Even op gegoogeld en dat klopt inderdaad, dat is de zogenoemde reflexwerking Nou, ik denk dat het dan toch wel goed gaat komen. Ik heb inmiddels een laptop kunnen lenen, dus de nood is nu minder hoog en ik wacht het af. Bedankt voor alle reacties!
  2. Mijn welgemeende excuses Hans. Ook ik maak fouten en vergeet wel eens een detail. In een forum kun je dat dan gelukkig verderop nog melden, maar ik begrijp de ergenis hierover. Dus nomaals excuus!
  3. PayPal kun je niet zomaar even bellen om te vragen of ze een betaling willen tegenhouden of terughalen. Je kunt via de website een geschil indienen en dat heb ik ook al gedaan. Echter kan de oplossing via die weg wel een aantal weken, zelfs tot 50 dagen duren. Daarom wilde ik middels dit topic vragen of mensen misschien advies of ervaring hebben met andere oplossingen. Met langs gaan bij een bedrijf sta je deze tijd hoogst waarschijnlijk voor een dichte deur: iedereen werkt thuis.
  4. Dat had ik ook al uitgevonden, maar dat was mijn vraagstelling ook niet.
  5. Het was inderdaad een scherpe prijs, maar wel van een redelijk bekende aanbieder: www.kijkshop.nl
  6. Ophalen heb ik wel aan gedacht. Maar die webshops hebben hun magazijn meestal niet bij het kantoor zitten. Vaak wordt het zelfs gewoon direct vanuit de groothandel geleverd. Dus ik kan wel naar het adres van deze webshop rijden, maar vrijwel zeker dat ik dan onverrichter zaken terug kom. Wat bedoel je met "Hoe heb je op Paypal inbetaald?" ? Wat is inbetalen??
  7. Nee dus. Ik heb ze ook al 3 keer gebeld en het enige wat ze zeggen is dat het door corona is vertraagd en dat ze ook maar moeten afwachten wanneer de pakketdienst het op komt halen. Voor een kleine vertraging heb ik best begrip in deze tijden, maar de tegenwoordig veel gebruikte "smoes" van corona gaat er na een week niet meer in bij mij.
  8. Het vervelende is dat ik deze laptop dringend nodig heb om mijn werk te kunnen doen. Ik kan er nu wel één bestellen bij een andere webshop, maar als ik uiteindelijk toch aan deze bestelling vastzit, dan heb ik straks 2 laptops en dat kan ik mij momenteel helaas niet financieel veroorloven.
  9. Ja, ik heb de algemene voorwaarden van deze webshop doorgelezen. Echter zijn deze volledig gericht op consumenten, er wordt met geen woord gerept over zakelijke klanten. Dus feitelijk zijn er dan volgens mij geen voor mij geldende algemene voorwaarden.
  10. Ik heb bij een webshop op 3 januari een laptop van bijna 2000 euro zakelijk besteld. Deze zou 6 januari geleverd worden. Echter is het nu, een week na de oorspronkelijke leverdatum, nog steeds niet geleverd. Ik wil het daarom annuleren en mijn vooruitbetaling terugkrijgen, echter weigert de webshop dit: zij zeggen dat het retour en annuleringsrecht niet geldt voor zakelijke klanten. Een heldere statupdate en wanneer het wel geleverd gaat worden geven ze echter niet. Mogen zij dan bij een zakelijke bestelling de levering uitstellen tot sint juttemus? Ik heb het betaald m
  11. Hans, bedankt. Een aantal mensen heeft mijn vraag wel begrepen/gelezen en met hun antwoord kan ik wel iets. Ik wacht de incasso periode even af en dan beslis ik definitief wel of niet doorzetten.
  12. Ik kom net op kantoor en lees nu de reacties die nog binnen zijn gekomen. Waar een vraag in het forum allemaal niet toe kan leiden zeg... Uitgezonderd een paar nuttige reacties vraag ik mij af waarom mensen toch zo geneigd zijn te reageren, ook als ze niets kunnen toevoegen. Zelfs mijn prijs van 725 euro wordt ter discussie gesteld! Je weet helemaal niet wat ik daarvoor doe en is ook totaal niet relevant voor de vraag. En dan nog de stelling dat mijn administratie wellicht niet op orde is omdat het contract zoek is. Tjonge jonge... Nogmaals bendankt voor de mensen die wel met een i
  13. Bedankt voor jullie reacties. Ik heb de klant de Algemene Voorwaarden gestuurd en gemeld dat ik het contract niet digitaal beschikbaar heb. Ik laat het incassobureau nog even doorgaan met aanmaningen sturen, maar denk inderdaad dat ik geen energie ga steken in verdere stappen als betaling uitblijft. De website en e-mail haal ik per direct offline.
  14. Voorwaarden heb ik wel en zijn inderdaad van toepassing verklaard, daar wordt ook naar verwezen op iedere factuur. De hosting heb ik vooralsnog door laten draaien, maar overweeg wel om dit op te schorten. Ik ben alleen bang dat hij dat dan weer kan gebruiken om aan te tonen dat ik mijn diensten niet lever?
EN

×

Cookies on HigherLevel.nl

Cookies are necessary for Higherlevel.nl to function properly. By using HigherLevel.nl you declare to have read and accepted our terms and conditions.

 More information   I accept