• 0

Vragen gericht aan kleine en grotere importeurs/webshops van producten uit China

Beste Forumleden en vooral importeurs,

 

Wij willen graag een pilot gaan starten voor een nieuwe manier van inspecteren en verschepen in China. Dit is gericht op LCL vrachten, luchtvrachten en kleinere orders bij meerdere fabrikanten/leveranciers. Wij willen de supply chain gaan optimaliseren en de kosten voor de importeur naar beneden brengen. Wij willen het inspecteren van in China gefabriceerde producten en het transport van deze goederen goedkoper maken. Echter voordat wij gaan starten met het aanbieden van deze pilot willen we graag eerst wat onderzoek doen. Het idee lijkt altijd waterdicht echter bevestiging is toch altijd goed.

 

Vragen gericht aan kleine, medium en grote importeurs uit China. Van webwinkels met aliexpress orders tot grotere orders bij meerdere fabrikanten. Ik zou het zeer op prijs stellen als jullie op de volgende vragen antwoord zouden kunnen geven.

 

1. - Kopen jullie de producten bij verschillende leveranciers in?

2. - Worden deze orders/producten apart bij de leverancier op locatie geinspecteerd? (Wanneer geen inspectie hoor ik dat ook graag)

3. - Worden alle aparte orders bij verschillende leveranciers apart van elkaar verzonden?

 

Ik hoop op veel feedback!

 

Alvast erg bedankt voor de support.

 

Groet, Ben

Inkoopagent in China | Sourcing | Ondersteuning | Kwaliteitscontroles | Guangzhou | Rotterdam

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

2 antwoorden op deze vraag

  • 0

Hoi Ben,

 

1. - Kopen jullie de producten bij verschillende leveranciers in?

Ja

 

2. - Worden deze orders/producten apart bij de leverancier op locatie geinspecteerd? (Wanneer geen inspectie hoor ik dat ook graag)

Deel wel, deels op kantoor

 

3. - Worden alle aparte orders bij verschillende leveranciers apart van elkaar verzonden?

Nee

 

Groet

Mark

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    6 leden, 172 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.