• 0

Fout bij invullen VPB

Hi

 

Bij het afronden van mijn VPB 2015 krijg een fout melding.

Dit is de melding: Het saldo Fiscalewinstberekening (-1333 Euro) is niet gelijk aan het saldo winst-en-verliesrekening(607 Euro).

 

Het vermogenverschil tussen 2015 en 2014 is (-1333 Euro). Ik heb in het invullen precies gedaan als afgelopen jaren, allen dit jaar is het vermogenverschil negatief. Wat doe ik fout

 

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

5 antwoorden op deze vraag

  • 0

Als je zeker weet dat de W&V klopt dan zal je moeten bekijken waarom je eigen vermogen niet met hetzelfde bedrag is toegenomen. Dit kan komen door dividend maar ook allerlei andere oorzaken hebben. Klopt je balans verder wel?

Op welke manier heb je je administratie bijgehouden. Als dit vanuit een boekhoudpakket gedaan hebt dan zou je de juiste gegevens zo over moeten kunnen nemen.

Met alleen de gegevens die je nu doorgeeft kunnen we je niet helpen.

Link naar reactie
  • 0

Waar is die 607 winst dan gebleven? Je hebt het of ontvangen dat zou je op je bank moeten merken en is dat saldo dus toegenimen. Of in activa geïnvesteerd dat zou je ook op de balans en dus je ev terug zien. Of je hebt het niet ontvangen dan zie je het op de openstaande debituren terug. En zo nog meer mogelijkheden. Ben je bij die 607 geen kosten vergeten? Nogmaals de vraag of je een volledige boekhouding hebt gevoerd? Dus alle inkoop en verkoopfacturen verwerkt + alle bankmutaties.

 

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    11 leden, 204 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.